• جمعه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۹:۱۷
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1400112217034
  • خبرنگار : 71460

کواچیچ: در فینال اشتباهات قبل را تکرار نمی کنیم

کواچیچ: در فینال اشتباهات قبل را تکرار نمی کنیم

چلسی قصد دارد با پیروزی در فینال جام باشگاه های جهان مقابل پالمیراس در روز شنبه دو ماه پرتلاطم گذشته را پشت سر بگذارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، آبی ها پس از پیروزی در ۳ بازی از ۱۰ بازی اخیر لیگ برتر از کورس قهرمانی خارج شده اند اما همچنان برای کسب افتخارات متعدد در خانه و قاره رقابت می کنند.

چلسی  چهار روز پس از بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیل فرانسه و درست قبل از دور پنجم جام حذفی در فینال جام اتحادیه مقابل لیورپول  قرار خواهد گرفت.

یک تیم پر ستاره چلسی در فینال ۲۰۱۲ در ژاپن با نتیجه ۱-۰ توسط کورینتیانس شکست خورد و متئو کواچیچ هافبک این تیم امیدوار است اشتباهات گذشته تکرار نشود و چلسی بتواند این بار عنوان قهرمانی را کسب کند

کواچیچ گفت: ما برای کسب این جام ناامید نستیم. می‌توانیم اولین تیم در تاریخ چلسی باشیم که این جام را به لندن می‌آوریم، بنابراین خوشحالیم که در چنین فینال بزرگی هستیم.  ما هر کاری را انجام خواهیم داد تا آن را در روز شنبه ببریم.

تیم پالمیراس برزیل رقیب چلسی در این جام است. برزیلی‌ها  با ۱۵۰۰۰ هوادار در ابوظبی حمایت خواهند شد  و این باعث شد دستیار چلسی، زسولت لو  بگوید که این بازی مانند بازی خارج از خانه است. این مربی مجارستانی این هفته جانشین توماس توخل شده است و سرمربی آلمانی پس از مثبت شدن تست کووید-۱۹ در خانه است.

لو گفت: همه امیدوارند که توماس بتواند هر چه زودتر سفر کند. او از قوانین دولتی پیروی می‌کند و در حال حاضر در قرنطینه به سر می‌برد. پس از منفی شدن آزمایش، امکان سفر برای او باز می‌شود.

باشگاه‌های اروپایی در هشت دوره گذشته جام باشگاه‌های جهان پیروز شده‌اند، رقابتی که به طور سنتی برای تیم‌های آمریکای جنوبی اهمیت بیشتری داشت اما کواچیچ که دو بار با رئال مادرید پیروز شده است، اصرار دارد که اینطور نیست.

هافبک چلسی در ادامه گفت: ما می دانیم که برای رسیدن به چنین تورنمنت بزرگی چه چیزی لازم است زیرا شما باید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوید، بنابراین باید قدر این لحظه را بدانیم و آن را راحت ندانیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha