• سه‌شنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400111914828
  • خبرنگار : 50180

معاون استانداری کرمانشاه:

بیان خدمات نظام به جامعه اُمید تزریق می‌کند

بیان خدمات نظام به جامعه اُمید تزریق می‌کند

ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی خدمات برجسته ای در زمینه های مختلف داشته که بیان این خدمات می تواند در جامعه امیدآفرین باشد.

 حسین خوش‌اقبال امروز(19 بهمن) در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن، با اشاره به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در کرمانشاه به شکل خودرویی برای مقابله با شیوع کرونا، اظهار کرد: سلامت جامعه از هر چیزی مهمتر است و برای حفظ سلامت مردم و مقابله با شیوع بیماری کرونا، امسال مراسم راهپیمایی 22 بهمن در کرمانشاه به شکل خودرویی برگزار خواهد شد.

خوش‌اقبال ادامه داد: اگرچه به واسطه شیوع کرونا امکان برگزاری راهپیمایی به شیوه سالهای گذشته فراهم نیست، اما باید با برنامه ریزی صحیح جلوه ای از غرور مردم ولایی کرمانشاه را در راهپیمایی خودرویی به نمایش بگذاریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه مردم مومن و ولایی استان کرمانشاه علی رغم مشکلات و گرفتاری های اقتصادی پای کار انقلاب بوده و هستند، ابراز امیدواری کرد کرمانشاهیان امسال نیز همچون سالهای گذشته با حضور خانوادگی خود در راهپیمایی جلوه دیگری از عشق و علاقه خود به نظام را به نمایش بگذارند.

 وی در ادامه با اشاره به خدمات فراوان نظام از ابتدای پیروزی انقلاب، گفت: انقلاب اسلامی آغاز یک راه امیدوار کننده بود که از ابتدای پیروزی خود خدمات برجسته ای در زمینه های مختلف ارائه کرده که بیان این خدمات می تواند در جامعه امیدآفرین باشد.

خوش‌اقبال با بیان اینکه پیشرفت های صورت گرفته در حوزه های مختلف قابل قیاس با دوران قبل از انقلاب نیست که با شرح این پیشرفت ها می توانیم به جامعه امید تزریق کنیم، ادامه داد: باید جایگاهی را که در دنیا به واسطه انقلاب اسلامی به دست آورده ایم، به جامعه یادآوری کنیم.

خوش‌اقبال با بیان اینکه همه به ویژه جوانان باید بدانند برای رسیدن به موقعیت کنونی چه زجرهایی کشیده شده، گفت:  از روز اولی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، دشمنان داخلی و خارجی استارت مخالفت با نظام را زدند و ضدانقلاب و در راس آنها منافقین برای براندازی نظام از هیچ تلاشی فروگذار نکردند. پس از آن نیز ما را درگیر جنگ تحمیلی کردند که یک تنه هشت سال در برابر رژیم بعث عراق که از سوی کشورهای زیادی و به ویژه آمریکا و اسرائیل حمایت می‌شد، ایستادگی کردیم و اینها همه در حالیست که امکاناتی هم در اختیار نداشتیم.

خوش‌اقبال با بیان اینکه بیان رخدادهای دوران پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن برای نسلی که نه امام(ره) را دیده اند و نه شهدا را می شناسسند و نه حتی درکی از دوران دفاع مقدس دارند، ضرورت دارد، از همه کسانی که دل در گرو اسلام و انقلاب دارند، خواست تا خدمات نظام را به گوش جامعه به ویژه جوانان برسانند.

وی سپس با بیان اینکه باید از فرصت های فضای مجازی برای بیان خدمات نظام استفاده شود، گفت: کوتاهی و قصور هیچ کس در بیان خدمات نظام پذیرفتنی نیست.

خوش‌اقبال همچنین از صدا و سیما و رسانه ها خواست تا خدمات نظام را برجسته کنند.


 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha