• یکشنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400111712870
  • خبرنگار : 50184

معاون ورزش و جوانان استان عنوان کرد 

برآورد کسب ۱۴ مدال توسط ورزشکاران کرمانشاهی در بازیهای آسیایی ۲۰۲۲ 

برآورد کسب ۱۴ مدال توسط ورزشکاران کرمانشاهی در بازیهای آسیایی ۲۰۲۲ 

ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: برآورد می کنیم ۲۸ ورزشکار استان در بازی های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین حضور داشته و ۱۴ مدال کسب کنند.

جلال عزیزی در نشست امروز(۱۷ بهمن) معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با روسای هیات های ورزشی کرمانشاه، بااشاره به در پیش بودن بازی های آسیایی هانگژو چین، اظهار کرد: باتوجه به اینکه ورزشکاران کرمانشاهی همواره در عرصه های مختلف برای کشورمان افتخار آفرینی داشته اند، برای بازی های آسیایی هم پیش بینی تکرار این افتخارآفرینی و مدال آوری ها را داریم.

وی ادامه داد: در بازی های آسیایی ۲۱۰۸ جاکارتا ۱۰ نفر از ورزشکاران کرمانشاهی برای کشورمان مدال آوری کردند که برای بازی های ۲۰۲۲ هانگژو پیش بینی می کنیم تعداد مدال ها افزایش پیدا کند.

معاون ورزش و جوانان کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا ستاد بازی های آسیایی را در استان با حضور روسای ۱۴ هیات ورزشی که پیش بینی کسب مدال از آنها داریم، تشکیل داده ایم و طبق برآورده های انجام شده جمعا ۲۸ ورزشکار ما شانس حضور در این بازی ها را دارند که پیش بینی کسب ۱۴ مدال را برای آنها داریم.

وی در ادامه درخواست هایی را برای رشد و ارتقاء ورزش قهرمانی کرمانشاه از معاون وزارت ورزش و جوانان داشت و افزود: در سنوات گذشته در وزارتخانه مصوبه ای بود که طبق آن تیم های استانهای کم برخوردار مانند کرمانشاه از پرداخت ورودی در لیگ ها معاف می شدند.

عزیزی خواستار احیاء این مصوبه شد و عنوان کرد: این مسئله می تواند تعداد تیم های کرمانشاهی حاضر در رقابت های لیگی را افزایش دهد و سالن های ورزشی ما را شلوغ تر و قهرمانان ما را بیشتر کند.

وی در ادامه خواستار حضور بیشتر مربیان کرمانشاهی در اردوهای تیم ملی شد و افزود: امیدواریم رویه ای که در فدراسیون کشتی در حال اجرا است که طی آن براساس ورزشکاران حاضر در اردوی تیم ملی از هر استان مربیانی هم از آن استان به تیم ملی دعوت می شوند، در سایر فدراسیون ها هم اجرایی شود. 

معاون ورزش و جوانان کرمانشاه همچنین خواستار تخصیص بیشتر بودجه های ورزشی به استان های کم برخوداری مانند کرمانشاه شد و گفت: باتوجه به اینکه در این استان ها منبع چندانی برای حمایت از ورزش نیست، درخواست داریم که تخصیص ورزشی آنها به صورت ویژه دیده شود تا بتوانند مشکلات بیشتری را از هیات های ورزشی رفع کنند.

وی در ادامه گفت: در گذشته از سوی سازمان تربیت بدنی کمک های بلاعوض به باشگاه های خصوصی پرداخت می شد که رویکرد خوبی بود و انتظار داریم این مسئله دوباره احیاء شود، چراکه ما در کرمانشاه صنایع قدرتمندی نداریم که بتوانند حامی تیم هایمان باشد.

عزیزی در ادامه درخواست دیگری هم از معاونت وزارت ورزش و جوانان داشت که آن هم اعطاء میزبانی رویدادهای بین المللی ورزشی به کرمانشاه بود.

وی ادامه داد: از آنجایی که ما در کرمانشاه مردم بسیار علاقمندی به ورزش داریم و مسئولین ارشد استانی هم از ورزش حمایت می کنند، درخواست داریم برای سال ۱۴۰۱ حداقل میزبانی دو رویداد بین المللی به کرمانشاه داده شود.

معاون ورزش و جوانان استان همچنین خواستار اعزام مسئولین و روسای هیات های ورزشی کرمانشاه همراه با تیم های ملی به مسابقات برون مرزی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha