• شنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۰:۲۴
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1400111611783
  • خبرنگار : 50482

نائب قهرمان کشتی جهان:

پیش از اعزام به مسابقات جهانی دو میلیون تومان به من دادند

پیش از اعزام به مسابقات جهانی دو میلیون تومان به من دادند

ایسنا/البرز نایب قهرمان کشتی جهان گفت: دغدغه مالی نمی‌گذارد بر روی ورزش حرفه‌ای تمرکز کنم.

سجاد غلامی ملی پوش البرزی تیم ملی کشتی ایران در گفت و گو با ایسنا گفت: پس از بازگشت از مسابقات قهرمانی جهان آقای سعیدی شهردار کرج به اتفاق یکی از اعضای شورای شهر به منزل ما آمدند و  قول دادند تا در مراسمی هم از من تقدیر کنند و مقدمات به کارگیری من را در شهرداری کرج  فراهم کنند اما خبری از تجلیل و به کارگیری من در شهرداری کرج نشد.

غلامی افزود: امیدوارم شهردار و اعضای شورای کرج از حمایت خود دست برندارند و به قول خود عمل کنند.

نایب قهرمان کشتی جهان افزود: پدرم جانبازدفاع مقدس بود و در سال ۱۳۹۰  به  فیض شهادت نائل شد، من که تنها سرپرست خانواده هستم از هیچ یک از حمایت‌های بنیاد شهید برخوردار نشده‌ام .

 وی بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز قبل از اعزام به مسابقات جهانی مبلغ دو میلیون تومان کمک کرد، تنها از سوی هیات کشتی استان البرز پس از بازگشت از مسابقات جهانی تقدیر شدم و دیگر هیچ خبری از سوی مسئولین ورزش استان البرز نشد .

ملی پوش البرزی تیم ملی کشتی کشورمان در ادامه گفت: در شأن یک ورزشکار حرفه‌ای نیست که نگاهش به این باشد تا کسی به او کمک مالی کند.

غلامی گفت: دغدغه اشتغال نمی‌گذارد برای ورزش حرفه‌ای درآینده تصمیم گیری کنم، ورزش حرفه‌ای هزینه‌های زیادی دارد، نمی‌دانم باید ورزش حرفه‌ای را ادامه دهم یا برای امرا و معاش زندگی کار کنم.

این ملی پوش ارزنده کشورمان گفت: در حال حاضر تمریناتم را در کرج تحت نظر آقای حمید جمشیدی و در تهران تحت نظرآقای محسن کاوه پیگیری می‌کنم و خودم را برای مسابقات جام تختی که سال آینده برگزار می شود آمده می‌کنم.

وی اظهارکرد: مسابقات جام تختی آخرین مرحله انتخابی تیم ملی است و چون امسال به فاصله یک هفته دو مسابقات کشتی جهان و کشتی آسیا برگزار می‌شود و تیم ملی باید برای شرکت در این مسابقات دو تیم معرفی کند سعی خواهم کرد تا بتوانم به عنوان عضو تیم ملی کشتی ایران انتخاب شوم.

به گزارش ایسنا، سجاد غلامی متولد ۱۳۷۷ در کرج است، نایب قهرمان نوجوانان جهان در سال ۲۰۱۶، قهرمان کشتی جوانان آسیا در سال ۲۰۱۸ و نایب قهرمان امیدهای جهان در سال  ۲۰۲۱ از مهترین عناوین کسب شده توسط این ملی پوش کرجی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha