• پنجشنبه / ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۹:۱۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400111410629
  • خبرنگار : 50093

مسئول کمیته فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی:

فوتسال خراسان رضوی بالاتر از جایگاه فعلی فرش‌آرا و چیپس کامل است

فوتسال خراسان رضوی بالاتر از جایگاه فعلی فرش‌آرا و چیپس کامل است

ایسنا/خراسان رضوی مسئول کمیته فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: جایگاه فوتسال خراسان رضوی بالاتر از جایگاه فعلی فرش‌آرا و چیپس کامل است. در حال حاضر سیاست مدیران این ۲ باشگاه حضور در رقابت‌ها برای کسب رتبه‌های میانی جدول است.

حمید طیبی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص عملکرد نمایندگان فوتسال خراسان رضوی در لیگ برتر کشور اظهار کرد: فرش‌آرا در آخرین دیدار خود در لیگ برتر در حالی که تیم برتر زمین بود، به تساوی رضایت داد و چیپس کامل نیز برابر فردوس قم به برتری رسید. امیدوارم چیپس کامل که به ثبات تیمی رسیده، بتواند در ادامه نیز نتایج خوبی بگیرد. تصور می‌کنم اگر اتفاق به خصوصی رخ ندهد، هر ۲ نماینده خراسان رضوی لیگ را در میانه‌های جدول به پایان برسانند.

وی با اشاره به جایگاه فعلی ۲ تیم فرش‌آرا و چیپس کامل در لیگ برتر ادامه داد: جایگاه فوتسال خراسان رضوی بالاتر از این‌ها است اما وضعیت ۲ باشگاه به سیاست مدیران باشگاه‌ها مربوط است که می‌خواهند برای چه رده‌هایی تلاش و هزینه کنند.

مسئول کمیته فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی عنوان کرد: باشگاه فرش‌آرا از قدیم در لیگ برتر حضور داشت و سیاست کلی آن هم حضور در مسابقات لیگ برتر و قرارگیری در میانه‌های جدول است و برنامه‌ریزی برای قهرمانی نداشته‌ است. چیپس کامل هم که به تازگی لیگ برتری شده، بقا و قرارگیری در رتبه‌های میانی جدول را هدف قرار داده بود که احتمالا این اتفاق برای این تیم رخ خواهد داد. خراسان رضوی فقط در رده بزرگسالان لیگ برتر قهرمانی ندارد وگرنه در سایر رده‌های سنی مسابقات کشوری خراسان رضوی قهرمانی را تجربه کرده است.

طیبی در خصوص پایان رقابت‌های جام حذفی فوتسال خراسان رضوی اظهار کرد: مسابقات جام حذفی خراسان رضوی را برای نخستین بار با حضور ۱۶ تیم از سراسر استان برگزار کردیم که در نهایت ۲ تیم ایران‌خودرو و اتحاد سرخس به فینال مسابقات راه پیدا کردند. در پایان تیم ایران‌خودرو با نتیجه چهار بر صفر به برتری رسید و قهرمانی مسابقات را از آن خود کرد.

وی افزود: به دلیل اینکه اکثر تیم‌های حاضر در این تورنمنت نمایندگان خراسان رضوی در مسابقات کشوری بودند، مسابقات از سطح فنی و کیفی بالایی برخوردار بود. با فدراسیون رایزنی کرده‌ایم تا سهمیه‌ای برای حضور قهرمان مسابقات جام حذفی خراسان رضوی در لیگ مناطق کشور نیز بگیریم.

مسئول کمیته فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی تصریح کرد: مسابقات لیگ برتر فوتسال استان نیز هفته‌های پایانی را دنبال می‌کند و حدود سه هفته دیگر به پایان خواهد رسید. مسابقات لیگ برتر بزرگسالان و لیگ دسته یک آقایان نیز تا انتهای سال به پایان می‌رسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha