• پنجشنبه / ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۶:۰۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400111410579
  • خبرنگار : 50037

۵ پروژه قابل افتتاح جهاد کشاورزی اسدآباد در دهه فجر

۵ پروژه قابل افتتاح جهاد کشاورزی اسدآباد در دهه فجر

ایسنا/همدان مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد از ۵پروژه قابل افتتاح و بهره برداری جهاد کشاورزی این شهرستان در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

محمد کرم مرادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این تعداد پروژه با اعتباری افزون بر ۳۳ هزار و ۷۳۰ میلیون ریال در دهه فجر  افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

وی تعداد اشتغال زایی این تعداد طرح را ۸۷ نفر برشمرد و افزود: احیاء و مرمت قنوات روستاهای پیفانج، اکبر آباد و بیاج جمعا با اعتباری افزون بر ۵ هزار و ۳۲۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی با اشتغال زایی ۸۰  نفر و با حجم کار جمعا ۱۰۰۰ متر  از جمله پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر بوده که عملیات اجرایی این سه طرح در سال جاری آغاز شده است.
مرادی در ادامه با اشاره به بهره‌برداری واحد پرورش ۱۰۰۰ رأسی گوسفند داشتی روستای چارق در دهه فجر یادآور شد: این طرح نیز با اعتباری افزون بر ۱۸ هزار میلیون ریال از محل آورده متقاضی و با اشتغال زایی ۳ نفر در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین ادامه داد: واحد گلخانه سبزی و صیفی واقع در  شهرک‌گلخانه ای پردیس موسی آباد نیز در دهه فجر با اعتباری افزون بر ۱۰هزار و ۴۱۰میلیون ریال از محل اعتبارات تسهیلات بانکی و آورده متقاضی با اشتغال زایی ۴نفر در دهه فجر افتتاح می‌شود.

مرادی خاطر نشان کرد: این طرح گلخانه‌ای سبزی و صیفی واقع در شهرک گلخانه ای پردیس موسی آباد از نوع جفت ستون با سطح زیر کشت ۴۰۰۰ مترمربع از نوع کشت محصول گوجه فرنگی بوده که در هر دوره به صورت میانگین ۸۰ تا ۱۰۰ تن دارای برداشت محصول خواهد بود.

وی محل تامین اعتبار تسهیلات دولتی این واحد گلخانه‌ای را هفت هزار و ۴۱۰ میلیون ریال از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ برشمرد و یاد آورشد: متقاضی طرح نیز از محل آورده شخصی خود برای طرح فوق افزون بر سه هزار میلیون ریال هزینه کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha