• یکشنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۵:۰۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400111007384
  • خبرنگار : 50188

برخورد با اراذل و اوباش اولویت نخست پلیس در رفسنجان

برخورد با اراذل و اوباش اولویت نخست پلیس در رفسنجان

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: برخورد با اراذل و اوباش اولویت نخست پلیس در رفسنجان بوده و کسانی که مخل نظم و امنیت در فضای حقیقی و مجازی باشند و ایجاد رعب و وحشت و تهدید کنند، حتما پلیس با اقتدار با آنها برخورد خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ اکبر نجفی پیش از ظهر امروز 10 بهمن‌ماه در نشست خبری با بیان اینکه امنیت و سلامت دو مقوله بسیار مهم در جامعه به شمار می‌روند، اظهار کرد: امروز به دلیل جانفشانی ها و خون شهدا شاهد امنیت خوبی در جامعه هستیم به طوری که در مقایسه ایران با کشورهای اطراف می بینیم با هدایت های مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، امنیتی استوار و پایداری در این کشور حاکم است.

وی بیان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، نیروی انتظامی یکی از ستون های اساسی جامعه است و نقش بی بدیل و تأثیرگذاری در رشد و توسعه کشور دارد. امروز جامعه به مراتب با گذشته متفاوت است و نیازمند شفافیت است و در زمینه آگاهی مردم، روشنگری و تقویت امید در جامعه باید خیلی کار شود.قطعا اگر اینها اتفاق بیفتد افزایش اعتماد عمومی که یک سرمایه است، نسبت به نظام، محقق می‌شود.

سرهنگ نجفی در ادامه گفت: امسال تماس های مردمی با پلیس ۱۱۰ در رفسنجان ۱۲ درصد نسبت به سال قبل رشد داشته و مردم مشکلات را با این سامانه به گوش حافظان امنیت می رسانند و امروز پلیس، پاسخگو است و با هرگونه انتقاد سازنده در پیشبرد اهداف متعالی استقبال می کند.

رئیس پلیس رفسنجان تاکید کرد: برخورد با اراذل و اوباش اولویت نخست پلیس در رفسنجان بوده و کسانی که مخل نظم و امنیت در فضای حقیقی و مجازی باشند و ایجاد رعب و وحشت و تهدید کنند، حتما پلیس با اقتدار با آنها برخورد خواهد کرد.

سرهنگ نجفی عنوان کرد: با خرده فروشان مواد مخدر و کارتن خواب ها که بیشتر سرقت های خرد را انجام می دهند برخورد خواهیم کرد. نیروی انتظامی می تواند کمتر از ۲۴ ساعت خرده فروشان را جمع آوری کند امّا باید دستگاه های مرتبط در رابطه با ساماندهی، نگهداری و  اشتغال آنها ورود کند تا امنیت جامعه تضمین شود.

وی ادامه داد: در حوزه مسائل ترافیکی نیز دغدغه امنیت را داریم، کاهش تلفات و تصادفات مهم است، بحث کمربند ایمنی باید فرهنگ سازی شود تا تصادفات و آمار مصدومیت ها کاهش یابد و ساماندهی و موضوعات ترافیکی درون شهری و برون شهری در دستور کار  قرار دارد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پایش تصویری می تواند در به دام انداختن متخلفان و مخلان نظم و امنیت سازنده باشد و سرقت سیم کابل مخابراتی که دست درازی به اموال و بیت المال است باید کاهش یابد لذا در این راستا کشف و دستگیری عاملان این موضوع در رفسنجان چشمگیر است.

نجفی همچنین گفت: موتورهای سنگین بیش از ۲۵۰ سی سی غیرقانونی و تردد آن ها در خیابان ها ممنون است؛ باید مکانی استاندارد تهیه شود تا جوانان برای تخلیه هیجانات خود در فضای استاندارد از این موتورها استفاده کنند ضمن اینکه از خطرات احتمالی و آسیب ها و تصادفات منجر به فوت و مصدومیت ها جلوگیری شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha