• شنبه / ۹ بهمن ۱۴۰۰ / ۲۳:۳۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400110906718
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار اردستان:

نظارت بر کنترل قیمت‌ها رضایت بخش نیست

نظارت بر کنترل قیمت‌ها رضایت بخش نیست

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: نظارت بر کنترل قیمت‌ها و نظم بخشیدن بر فرآیند بازار در شهرستان اردستان رضایت‌بخش نیست.

حمیدرضا تاملی، شامگاه(شنبه، ۹ بهمن‌ماه) در شورای اداری شهرستان اردستان، اظهار کرد: مهم‌ترین انتظاری که از دستگاه‌های شهرستان در ایام پیش‌رو داریم، تعیین درست و جامع از خدمات انقلاب اسلامی است. متاسفانه مشکلات اقتصادی و برخی از ناکامی‌ها در تحقق بعضی از اهداف، فضای جامعه را خصوصا در بستر فضای مجازی به سمت جریانی که مخالف انقلاب و نظام بوده، برده است.

وی افزود:  در خصوص برطرف کردن مطالبات مردم به سه موضوع مهم برخورد می‌کنیم؛ اختلال و نقص در قوانین و مقررات، عدم اختیارات کافی مسئولان ادارات که دست آنها را برای تصمیم‌گیری بسته است و حتما باید از مرکز استان تصمیم‌گیری شود و همچنین کمبود بودجه و اعتبارات که باعث شده بسیاری از پروژه‌ها نیمه تمام بماند.

به گزارش ایسنا، فرماندار اردستان گفت: معتقد هستیم در همه دستگاه‌های شهرستان تلاش مدیران و پرسنل زیرمجموعه برای رفع مشکلات مردم است، مگر اینکه مشکلاتی که ذکر شد دست آنها را بسته باشد. البته در همه دستگاه‌ها کارکنانی هستند که مسیر اشتباه را برای حل مشکل ارباب رجوع انتخاب می‌کنند.

تاملی گفت: مدیران دستگاه‌های شهرستان عملکرد کارمندان را نظارت و کنترل بیشتری کنند و با دقت بیشتری زیر نظر بگیرند و اشراف کامل نسبت به عملکرد نیروهای خاکستری دستگاه خود داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مردم در بخش‌های مختلفی که از دستگاه‌های عمومی خدمات می‌گیرند کوتاهی دیدند  حتما گزارش مکتوب خود را به واحدهای بازرسی و نظارتی آن دستگاه و یا فرمانداری ارائه کنند. مردم شهرهای اردستان، زواره، مهاباد و روستاها را به یک فراخوان نظارت عمومی بر دستگاه‌های شهرستان اردستان دعوت می‌کنم. 

فرماندار اردستان از مدیریت شهری در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد خواست ایام الله دهه فجر را پرشورتر از گذشته گرامی بدارند و شوراهای شهر نسبت به برنامه‌ریزی جلسات پرسش و پاسخ در محلات شهر اقدام کنند.

شوراهای شهر در مسائل اجرایی شهرداری‌ها دخالت نکنند

تاملی با بیان اینکه متاسفانه در بعضی از شهرداری‌های شهرستان شاهد دخالت‌های بی ارتباط شوراها در قوانین و انتصابات شهرداری‌ها هستیم، گفت: اعضای شورای شهر در مسائل اجرایی شهرداری‌ها دخالت نکنند زیرا این اقدام آنها باعث اخلال در خدمات شهرداری می‌شود. از اعضای شوراهای شهر می‌خواهیم نگرش خود در مطالبه‌گری و ارائه خدمات را تغییر دهند.

وی تصریح کرد: موضوع تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی مردم از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیریت شهرستان است. نظارت بر کنترل قیمت‌ها و نظم بخشیدن به فرایند بازار در شهرستان اردستان به دلیل عدم همکاری اتحادیه‌های صنفی و عدم مسئولیت‌پذیری آنها رضایت‌بخش نیست و از مردم عذرخواهی می‌کنیم.

فرماندار اردستان از اداره صمت و اتحادیه‌های صنفی خواست برنامه‌های منسجم‌تری نسبت به نظارت و بازرسی ویژه ایام پایانی سال داشته باشند تا به مردم فشار بیشتری وارد نشود.

تاملی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های شهرستان در ایام الله دهه فجر جلسه ملاقات‌های مردمی داشته باشند، تاکید کرد: حضور رسانه‌های فعال و اثر بخش در شهرستان اردستان کمک بزرگی به توسعه همه‌جانبه این منطقه می‌کند، بنابراین خواستار تعامل بیشتر همه دستگاه‌های اجرایی اردستان با رسانه‌ها ‌هستیم.

وی با اشاره به حل و فصل مشکلات واگذاری زمین و تامین منابع مالی ساخت مسکن و رفع مشکلات فنی در شهرستان اردستان، گفت: با پیگیری‌های نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی و تلاش دیگر مسئولان شهرستان و استان، در ایام دهه فجر مراسم کلنگ‌زنی و شروع عملیات ساخت ۲۲۰ واحد مسکونی در قالب طرح‌های مسکن کریمان، کمیته امداد و بهزیستی در این شهرستان انجام خواهد شد.

انتهای پبام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha