• شنبه / ۹ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۶
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400110906374
  • خبرنگار : 50274

شرکت ۱۱۰ هزار دانش‌آموز کردستانی در چهلمین مسابقات قرآن و عترت

شرکت ۱۱۰ هزار دانش‌آموز کردستانی در چهلمین مسابقات قرآن و عترت

ایسنا/کردستان معاون فرهنگی آموزش‌وپرورش کردستان از شرکت ۱۱۰ هزار دانش‌آموز کردستانی در چهلمین دوره مسابقات قرآن و عترت خبر داد و گفت: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

حجت‌الله نریمانی، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود که مرحله آموزشگاهی در هفته قرآن و عترت برگزار شده و مرحله شهرستانی همزمان با سالگر پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

وی افزود: این دوره از رقابت‌های قرآنی در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، اذان و انشای نماز برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی آموزش‌وپرورش کردستان از شرکت ۱۱۰ هزار دانش‌آموز کردستانی در چهلمین دوره مسابقات قرآن و عترت خبر داد و گفت: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات همزمان با سالگر پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر سال جاری اظهار کرد: اولویت برنامه‌های اجرایی دهه فجر آموزش‌وپرورش دانش‌آموز محوری بوده است که در این راستا ‌زنگ انقلاب در تمام مدارس سطح شهر و روستاهای استان به صدا در خواهد آمد.

نریمانی افزود: جهاد علمی یکی از ویژه برنامه‌های اجرایی دهه فجر بوده که در قالب آن برای کمک به ارتقا، و رفع مشکلات تحصیلی دانش‌آموزان معلمان به مناطق روستایی اعزام خواهند شد.

وی گفت: تبیین شاخصه‌های شکل‌گیری انقلاب و دستاوردهای آن با حضور افراد صاحب نظر از علما و اساتید دانشگاهی در قالب برگزار نشست‌های بصیریتی از اولویت‌های آموزش‌وپرورش بوده است.

معاون فرهنگی آموزش‌وپرورش کردستان یادآور شد: نمایشگاه مدرسه انقلاب به صورت روزنامه دیواری همراه با تصویر روایت گری تمام جریان انقلاب، میز انقلاب، چرایی انقلاب با همکاری بسیج فرهنگیان و بسیج دانش‌آموزی سپاه بیت‌المقدس برای ایجاد جرقه و کنجکاوی بیشتر بین دانش‌آموزان در این ایام برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha