• پنجشنبه / ۳۰ دی ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400103022768
  • منبع : نمایندگی خوزستان

هشتمین هفته فیلم و عکس در اهواز اجرایی می‌شود

هشتمین هفته فیلم و عکس در اهواز اجرایی می‌شود

ایسنا/خوزستان هشتمین هفته فیلم و عکس اهواز توسط انجمن سینمای جوانان اهواز و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از چهارم تا هشتم بهمن ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این باره خاطرنشان کرد: در ۲ سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا بسیاری از فعالیت‌های هنری و سینمایی در حالت رکود درآمده بود اما همزمان با بهبود این وضعیت اجرای چنین برنامه‌هایی می‌تواند روح جدیدی بر کالبد هنر استان تزریق کند.

ناصر چنانی ادامه داد: هفته فیلم و عکس اهواز در کنار حمایت از جوانان فیلمساز و عکاس نقطه عطفی بر شروع فعالیت‌های سینمایی در استان خواهد بود و ان‌شاالله در ماه‌های آینده جشنواره فیلم کوتاه خوزستان نیز به مرحله اجرا خواهد رسید.

وی اظهار کرد: استان خوزستان دارای پیشینه بسیار ارزشمندی در حوزه سینما است و در حال حاضر جوانان بسیار مستعدی در این حوزه افتخارات بسیاری برای استان به ارمغان آورده‌اند و رویکرد دولت حمایت از جوانان علاقه‌مند و مستعد در این حوزه است.

بنابر اعلام اداره کل ارشاد خوزستان، همچنین مدیر انجمن سینمای جوانان استان خوزستان نیز گفت: نمایشگاه عکس، نمایش فیلم و نشست‌های تخصصی از جمله برنامه‌های این رویداد فرهنگی است.

مهدی کیخایی با بیان این که پس از ش سال این رویداد به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اهواز برگزار می‌شود گفت: هفتمین هفته فیلم و عکس اهواز به دلیل شرایط خاص و اپیدمی کرونا در کشور سال گذشته به صورت مجازی برگزار شد اما امسال این رویداد به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هفته‌های فیلم و عکس در کشور جزو برنامه‌های اصلی انجمن سینمای جوانان ایران است که با هدف معرفی آثار تولید شده در حوزه فیلم و عکس دفاتر انجمن و حمایت از فیلم‌سازان جوان به صورت غیررقابتی برگزار می‌شوند.

کیخایی بیان کرد: برنامه‌های بسیار متنوعی برای هر چه پربارتر شدن این رویداد در حوزه فیلم و عکس در نظر گرفته شده است که به صورت رایگان علاقه‌مندان می‌توانند از این برنامه‌ها که با همکاری صمیمانه مجموعه‌های مختلف فرهنگی، هنری اهواز برنامه‌ریزی شده استفاده کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha