• چهارشنبه / ۲۹ دی ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۲
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 1400102922148
  • خبرنگار : 71567

تصویب دو برنامه درسی مقطع ارشد در شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی

تصویب دو برنامه درسی مقطع ارشد در شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی

برنامه درسی «طراحی طلا و جواهر» و «تکنولوژی آموزشی گرایش آموزش افراد با نیازهای ویژه» در مقطع کارشناسی ارشد به تصویب رسید.

به گزارش ایسنا، جلسه شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی شورای عالی انقلاب به  به منظور بررسی دو برنامه درسی کارشناسی ارشد «طراحی طلا و جواهر» و کارشناسی ارشد «تکنولوژی آموزشی گرایش آموزش افراد با نیازهای ویژه» در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد. 

دکتر غلامعلی حداد عادل رییس شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی شورای عالی انقلاب موضوع طلا و جواهر را به عنوان بستری برای معرفی فرهنگ و تمدن ایران و اسلام با اهمیت بسیار بالایی ارزیابی کرد و افزود: تاسیس این رشته در عرصه فرهنگ و تمدن ایران اسلامی می‌تواند نقش موثری داشته باشد.

همچنین در این جلسه دکتر گلابچی مجری و طراح برنامه «طراحی طلا و جواهر» ماحصل پژوهش خود و جلسات با کارگروه و کمیسیون‌های مربوطه را تبیین نمود و در پایان جلسه برنامه به اتفاق آرا به تصویب رسید.

در ادامه جلسه دکتر جلالی دبیر کارگروه و دکتر زارعی زوارکی؛ مجری و طراحی برنامه «تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش افراد با نیازهای ویژه» درخصوص فرآیند بررسی برنامه و جلسات دانشگاه و کارگروه‌ها و کمیسیون‌های مربوطه را تبیین نمودند و در نهایت این برنامه به اتفاق اکثریت آرا به تصویب رسید.

در جلسه ۲۰۸ شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی شورای عالی انقلاب، دکتر معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی به نمایندگی کارگروه روانشناسی مقطع کارشناسی ارشد را مطرح کرد.

همچنین کلیات این برنامه در این جلسه به تصویب رسید و بررسی سر فصل ۵ و عناوین درسی به جلسه بعد موکول شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha