• دوشنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۹
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400102720141
  • خبرنگار : 90047

شرایط راضی کننده تیم ملی والیبال نشسته برای شرکت در قهرمانی جهان

شرایط راضی کننده تیم ملی والیبال نشسته برای شرکت در قهرمانی جهان

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با ابراز رضایت از اردوهای آماده سازی بازیهای پاراآسیایی چین، گفت: تلاش بر این است که از عنوان قهرمانی خود در مسابقات قهرمانی جهان و پاراآسیایی چین دفاع کنیم.

فریده صائبی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: سومین اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته برای شرکت در بازی های پاراآسیایی چین در شرایط بسیار خوبی در شهرستان محلات برگزار شد که از لحاظ اسکان، تغذیه و محل برگزاری تمرینات راضی کننده و در شان تیم ملی بود.

وی گفت: این اردو با حضور ۱۶ بازیکن در فضای آرام و بدون استرس در شهرستان محلات برگزار شد و والیبالیست‌ها تمرینات باکیفیت و خوبی را طی مدت یک هفته حضور در این شهرستان پشت سر گذاشتند. پیشرفت بازیکنان در این اردو نسبت به دو اردوی دیگر از نظر تکنیک و تاکتیک قابل توجه بود و تمام بازیکنان از شرایط اردو بسیار راضی بودند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته افزود: به منظور پشتوانه سازی تیم ملی در این اردو علاوه بر ۱۱ ملی پوش حاضر در بازیهای پارالمپیک توکیو، ۵ بازیکن جوان نیز به اردو دعوت کرده بودیم که پشتوانه‌های خوبی برای تیم ملی خواهند بود.

صائبی همچنین در خصوص وضعیت داود علیپوریان کاپیتان تیم برای حضور در تیم ملی اظهار کرد: با توجه به این که اردیبهشت سال آینده مسابقات قهرمانی جهان برای کسب سهمیه ورودی بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را پیش رو داریم، برای هماهنگی بیشتر بین بازیکنان، در اردوی بعدی از علیپوریان برای کمک به تیم ملی دعوت خواهیم کرد که امیدوارم در اردوی بعدی بتواند تیم را همراهی کند.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر امید به کسب عنوان قهرمانی در قهرمانی جهان چین دارید، افزود: تیم والیبال نشسته ۳۰ سال است که رنکینگ اول دنیا را دارد، برای حفظ رنکینگ و دفاع از عنوان قهرمانی خود به سختی تلاش خواهیم کرد که این جایگاه را دوباره در چین و سپس بازیهای پاراآسیایی تکرار کنیم.

صائبی تصریح کرد: اگر در گذشته تنها بوسنی حریف اصلی ایران بود، در بازیهای پارالمپیک توکیو روسیه با شکست تیم بوسنی نشان داد که حریف سرسختی برای ایران است و برای حفظ قهرمانی نباید این تیم را نادیده بگیریم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته درباره وضعیت تیم ملی نیز گفت: امسال به دلیل برگزاری همزمان مسابقات لیگ برتر و اردوی تیم ملی، بازیکنان مرتب در جریان آماده سازی قرار دارند و از تمرینات و مسابقات دور نیستند. حتی در بهمن‌ماه مسابقات قهرمانی کشور والیبال نشسته برگزار خواهد شد که این مساله سبب می‌شود تا بازیکنان در اوج آمادگی قرار بگیرند و در شرایط خوبی عازم مسابقات قهرمانی جهان چین شوند.

وی در پایان با اشاره به قرنطینه شدن تیم‌های والیبال نشسته قبل از شرکت در قهرمانی جهان، افزود: مسابقات قهرمانی جهان چین ۲۳ اردیبهشت برگزار می‌شود اما میزبان به تمام کشورها اعلام کرده که باید ۵ روز زودتر در چین حضور داشته باشند تا قبل از شرکت در مسابقات، قرنطینه شوند در غیر این صورت امکان شرکت در مسابقات را نخواهد داشت.

انتهای پیام                                                                                                                                                                                                                                                                                        

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha