• جمعه / ۲۴ دی ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۵
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1400102417679
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

امام جمعه موقت بیرجند:

جبهه مقاومت، اسلام را شکست‌ناپذیر کرده است

جبهه مقاومت،  اسلام را شکست‌ناپذیر کرده است

ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه جبهه مقاومت افتخار ماست و عشق به شهادت در مسیر حق ریشه در کربلا دارد و اسلام را شکست‌ناپذیر کرده است، گفت: هوشمندانه و مقتدارانه با جدیت امید داریم با رهبری مقام معظم ولایت و فضای خوب سه قوا آینده روشنی در پیش داشته باشیم و کشور از این وضعیت نجات پیدا خواهد کرد.

حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی، امروز جمعه ۲۴ دی در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره به اینکه شرط توحید قبول امامت و ولایت است، اظهار کرد: اگر مودت و محبت به اولیای الهی می‌ورزیم چون خداوند امر فرمود و لذا رسالت و امامت ولایت با توحید هماهنگ است.

به گزارش ایسنا، امام جمعه موقت بیرجند با بیان تحقق آرمان قسط و عدل در حکومت امام زمان(عج)، گفت: یکی از  دستاوردهای مهم حکومت مهدوی مسئله استقرار عدالت کامل و رفع آلودگی از جامعه بشری است.

 وی ادامه داد: در روایت و ادعیه‌ گوناگون و زیارات مختلف مربوط به ولی‌عصر (ارواحنا فداه) دارد که «یملأ اللَّه به الأرض قسطا و عدلا کما ملئت ظلما و جورا» همچنانیکه یک روزی همه‌ی عالم از ظلم و جور پر بوده است همانطور خدای متعال در زمان او عدل و داد را وضع حاکم بر بشریت قرار خواهد داد.

نوفرستی با گرامیداشت سالروز رحلت حضرت ام البنین(س)‌ و روز تکریم مادران و همسران شهدا بیان کرد: این بانو بزرگوار از ایمان وباور عمیقی نسبت به امامت و ولایت برخوردار بود و زمانی که بشیر خبر شهدای کربلا را به مدینه آورد حضرت ام‌البنین (س) آمد و بشیر خبر شهادت فرزندانش را دادند، اما ایشان درباره امام حسین (ع) سوال می‌کردند.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت افتخار ماست و عشق به شهادت در مسیر حق ریشه در کربلا دارد و اسلام را شکست‌ناپذیر کرده است، تصریح کرد: هزینه های مقاومت کمتر از هزینه های مذاکره با دشمن است چون این دستور اسلام است در آیه ۱۱۲ سوره هود نیز خداوند به پیامبر می‌فرماید: «فَاسْتَقِمْ کَمَا أُمِرْتَ وَمَن تَابَ مَعَکَ؛ هم تو ایستادگی کن و استقامت کن، هم آن کسانی که با تو هستند ایستادگی کنند».

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به مقاومت ۴۳ ساله ایران اسلامی، افزود: امروز جبهه مقاومت در کشورهای دیگر از جمله فلسطین، لبنان، یمن، عراق، سوریه و ... تشکیل شده و روز به روز در حال توسعه است.

نوفرستی به تلاش دشمن برای نابودی جبهه مقاومت و ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: مقاومت و استقامت به ما قدرت و قوت می‌بخشد و این عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون شهدا و تفکر بزرگ مقاومت هستیم‌.

وی بیان کرد: این روزها در بحث ادامه مذاکره، تکلیف دیپلماسی متوجه دولت است که خوشبختانه کار با عزت دنبال می شود اما همان کسانی قبله آنان امریکا و غرب است این روزها وقتی زمینه ارتباط و هماهنگی با برخی کشورها مانند روسیه و چین فراهم می شود، فریاد استقلال سر می دهند! شما که استقلال را می فهمید چرا قبل از دولت آیت الله رئیسی فریاد نمی زدید و سکوت می کردید و یا در رسانه ها و مطبوعات ندیدم در قبال امریکا و غرب هم فریاد استقلال سر بدهید!

امام جمعه موقت بیرجند بر استفاده از فرصت‌ها و موقعیت زمانی فعلی با تبعیت از ولایت تأکید کرد و افزود: این را بدانید که هوشمندانه و مقتدارانه با جدیت امید داریم با رهبری مقام معظم ولایت و فضای خوب سه قوا آینده روشنی در پیش داشته باشیم و کشور از این وضعیت نجات پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha