• پنجشنبه / ۲۳ دی ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400102317074
  • خبرنگار : 50184

نایب رییس هیات کاراته کرمانشاه:

بدنبال تصاحب 2 وزن تیم ملی کاراته بانوان هستیم

بدنبال تصاحب 2 وزن تیم ملی کاراته بانوان هستیم

ایسنا/کرمانشاه نایب رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه یکی از اهداف ترسیم شده برای کاراته استان را حضور دو بانوی ملی پوش در رده بزرگسالان عنوان کرد.

پروین صفایی پور در حاشیه نشست نواب روسای هیات کاراته استان های کرمانشاه، کردستان و همدان که به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به روند رو به رشد کاراته بانوان در کرمانشاه، اظهارکرد: طی یکی دوسال گذشته علیرغم شیوع بیماری کرونا و محدودیت هایی که برای رشته های پربرخورد بوجود آورده بود، اما روند کاراته بانوان در کرمانشاه روبه رشد بوده و عقب گرد نداشته ایم.

وی ادامه داد: با دو مدالی هم که اخیرا در رقابت های آسیایی قزاقستان توسط آتوسا گلشادنژاد و ستایش نادری کسب شد، مربیان و ورزشکاران کرمانشاهی با انگیزه تر و قوی تر از قبل کار می کنند و تمریناتشان را بیشتر کرده اند.

نایب رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه با بیان اینکه برنامه ریزی بلندمدتی برای اوج گرفتن کاراته بانوان در کرمانشاه انجام گرفته، عنوان کرد: برای تحقق بخشی این برنامه برای انتخاب تیم شهر همه رده های سنی را در نظر گرفته ایم و حتی باوجود اینکه انتخابی این تیم تنها برای کاراته کاهای کمربند مشکی است، اما رده ها و کمربندهای پایین تر را هم به اردوها دعوت کرده ایم تا برای سالهای آینده پشتوانه سازی کنیم.

وی اضافه کرد: علاوه بر استعدادیابی ورزشکاران، طرح استعدادیابی مربیان را هم در استان درحال اجرا داریم، یعنی در تمام مسابقات عملکرد مربیان را زیرنظر گرفته ایم و از دل همین مسابقات توانسته ایم شش مربی قهرمان ساز را شناسایی کنیم که حتی می توانند در سطح ملی هم فعالیت کنند.

صفایی پور به فعالیت های انجام گرفته در بخش داوران کاراته بانوان استان هم اشاره کرد و گفت: در این بخش هم سالیانه از نظر سطح و درجه و دانش داوری ارزیابی هایی را داریم و از طرفی اکثر داوران ما در سطح ممتاز و درجه یک کشور هستند و امسال هم یکی از داوران آسیایی ما در بخش بانوان برای کلینیک جهانی داوری که در امارات برگزار می شود، پذیرفته شده که اگر پشتوانه مالی فراهم شود، قطعا به این دوره اعزام خواهد شد تا دومین داور جهانی کاراته بانوان کرمانشاه را داشته باشیم.

وی به پای کار آمدن بانوان قهرمان کاراته کرمانشاه برای رشد هرچه بیشتر این رشته خبرداد و گفت: قهرمانان سابق تیم ملی همچون پگاه زنگنه و الهه کیانیان این روزها با هیات همکاری می کنند و در کنار تیم های استان هستند تا  تجربیات خود را به بازیکنان تیم های رده های سنی مختلف منتقل کنند.

نائب رئیس هیات کاراته استان یکی از اهداف ترسیم شده برای کاراته استان را حضور دو ملی پوش در رده سنی بزرگسالان عنوان کرد و افزود: در حال حاضر روی پنج وزن سرمایه گذاری کرده ایم و امیدواریم برای سال آینده از بین این پنج وزن دو نفر به تیم ملی بزرگسالان کاراته بانوان راه پیدا کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha