• یکشنبه / ۱۹ دی ۱۴۰۰ / ۰۸:۳۶
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1400101913475
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

یک مدافع حرم:

سردار سلیمانی، فرماندهی استراتژیک و عملگرا بود

سردار سلیمانی، فرماندهی استراتژیک و عملگرا بود

ایسنا/خراسان جنوبی یک مدافع حرم بیان کرد: سردار سلیمانی به صورت استراتژیک فکر، طراحی و نگاه می‌کرد و همزمان به صورت تاکتیکی عمل کرده و صرفا مرد میدان و اجراکننده نبود.

مهدی محمودی در وبینار تخصصی استراتژیک‌های سردار سلیمانی که به همت کانون فرهنگی، دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی، سازمان دانشجویان خراسان جنوبی و معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان با حضور جمعی از دانشجویان برگزار شد، گفت: عملکرد سردار سلیمانی در حوزه منطقه و فرماندهی نیروی قدس و استراتژیک ایشان متفاوت از بسیاری از فرماندهان و مدیران بود.

به گزارش ایسنا، این مدافع حرم ادامه داد: ایشان به صورت استراتژیک فکر، طراحی و نگاه می‌کردند و همزمان به صورت تاکتیکی عمل می‌کردند و صرفا مرد میدان و اجراکننده نبودند.

وی با بیان اینکه در عرصه میدانی خود بر طرح‌ها نظارت کرده و تا به نتیجه نمی‌رسید رهایش نمی‌کردند، تصریح کرد: ایشان یک استراتژیست به تمام معناست و این امر را تمام افراد مطرح در عرصه‌های ملی و بین المللی اذعان داشتند.

محمودی با بیان اینکه ایشان بسیار جهادی عمل می‌کرد و در انجام اقدامات قائل به تشریفات نبود، افزود: مجموعه اقدامات و نظارت‌ها و فرماندهی فردی چون سردار سلیمانی، حزب الله لبنان را به یک بازیگر اصلی منطقه‌ای تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه احترام و قدرت ایران در عرصه بین المللی به واسطه نقشی بود که سردار سلیمانی در عرصه بین المللی ایفا کرد، بیان کرد: ویژگی دیگر، جدیت کاری ایشان بود و کمتر مدیری را شاید ببینیم که به جدیت ایشان باشد چراکه سردار حساسیت خاصی نسبت به اینکه دستور بر روی زمین بماند داشت.

سردار سلیمانی، فرماندهی استراتژیک و عملگرا بود

این مدافع حرم با اشاره به ویژگی‌های رفتاری شهید سلیمانی، افزود: ابهت و قاطعیت در نگاه این سردار شهید موج می‌زد و از طرفی به خانواده شهدا ارادت خاصی داشت و حتی در وصیت نامه ایشان ذکر شده که دوست دارم فرزندان شهدا زیر تابوت مرا بگیرند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم هیچ گاه یاد همرزمان خود را در دفاع مقدس فراموش نکرد و همواره با یک رقت قلبی از آنان یاد می‌کرد، افزود: توجه رسانه‌های بین المللی از سال‌ها قبل و حتی پیش از توجه رسانه‌های داخلی، به شخصیت سردار سلیمانی بی بدیل بود و این امر را می‌توان در تشییع باشکوه شهید سلیمانی به وضوح دید.

محمودی بیان کرد: دلیل این مقدار عشق و علاقه مردم به سردار سلیمانی، حزنی بود که از شهادت ایشان به دل امام زمان(عج) افتاد و این اندوه در دل همه انسان‌های آزاده جهان راه پیدا کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha