• جمعه / ۱۷ دی ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400101712307

شهردار شیراز:

تکنولوژی کارت بلیط ها به شهرداری منتقل شود

تکنولوژی کارت بلیط ها به شهرداری منتقل شود

ایسنا/فارس شهردار شیراز خواستار انتقال تکنولوژی کارت بلیط ها از بانک شهر به شهرداری این کلانشهر شد.

سید احسان اصنافی جمعه ١٧ دی در دیدار با مدیرعامل بانک شهر، این بانک را همراه شهرداری معرفی و با اشاره به صندوق پروژه متذکر شد: تلاش داریم با کمک و همراهی مجمع کلانشهرها ردیف‌هایی برای شهرداری‌ها دیده شود.

اصنافی با بیان اینکه طی ماه‌های اخیر ۳۷۰ حساب شهرداری شیراز در بانک شهر مسدود شده است، گفت: کل حساب‌های پشتیبان باید بسته شود تا مبلغ رسوب کاهش یافته و به جریان نقدینگی اضافه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این نشست با تسلیت ایام فاطمیه عنوان کرد: مشکلاتی از قبل روی هم انباشته شده و کار را برای شورا و شهرداری دشوار کرده است.

مهدی طاهری، با بیان اینکه مردم به دولت و مدیریت جدید شهری امید دارند، اذعان داشت: تلاش داریم خیزش و جهش در شهر شیراز رقم بخورد که این مهم با همراهی و هم افزایی در مسائل میسر می شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: باید در آینده نزدیک و پشت سر گذاشتن موانع، شاهد شروع پروژه‌های خوب و موثر و کاربردی در شیراز باشیم که موجب آسایش و رفاه مردم شود.

او در پیشنهادی پیرامون نوسازی و اورهال ناوگان اتوبوسرانی گفت: با حداکثر ۱۰ درصد قیمت یک اتوبوس میتوان آن را اورهال کرد تا همچون یک اتوبوس جدید می گ‌تواند خدمت‌رسانی کند.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز نیز گفت: امیدواریم با همکاری بانک شهر بتوانیم پروژه های عمرانی را به سرانجام برسانیم.

سعید مصفا گفت: با توجه به اینکه بانک شهر بانک عامل شهرداری شیراز است امیدوار هستیم که بتوانیم فرایندی را برای تامین تسهیلات با هدف تعویض تاکسی‌های فرسوده شیراز دنبال کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha