• چهارشنبه / ۱۵ دی ۱۴۰۰ / ۱۵:۳۸
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 1400101511545
  • منبع : معاونت گردشگری

معاون گردشگری:

نمایشگاه گردشگری تهران به شهرهای دیگر می‌رود

نمایشگاه گردشگری تهران به شهرهای دیگر می‌رود

معاون گردشگری از برگزاری نمایشگاهی گردشگری مشابه نمایشگاه تهران در استان‌ها و شهرهای دیگر خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی معاونت گردشگری، علی‌اصغر شالبافیان در وبیناری با مدیران‌کل و معاونان گردشگری استان‌ها که با هدف برنامه‌ریزی و هماهنگی نهایی درباره نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته از ۹ تا ۱۲ بهمن‌ماه امسال در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، گفت: درصدد هستیم با تداوم و تکرار نمایشگاه گردشگری در سایر استان‌ها، مشابه آنچه هر سال در تهران برگزار می‌شود، به صورت مستمر تلاش کنیم گردشگری در ویترین و پیشانی اداره کشور جای گیرد.

او همچنین با تاکید بر این‌که هر یک از ادارات ‌کل استانی در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران باید معین یکی از بازارهای هدف باشند، اظهار کرد: نیاز است تمشیت فعالان بازار در اولویت کاری استانی قرار گیرد و با حمایت بخش خصوصی برگزاری نشست‌های B 2 B به صورت حضوری و مجازی با مشارکت مهمانان بین‌المللی مدنظر قرار گیرد. ادارات کل استانی باید با تسهیل‌گری امکان حضور شایسته بخش خصوصی در این رویداد مهم را فراهم آورند.

شالبافیان همچنین همکاری فعال با سایر شرکت‌ها و موسسات معتبر مطرح را که فعالیتی غیر از گردشگری دارند نیز در صدر امور اجرایی استانی قرار داد و تاکید کرد:  با توجه به این‌که بسیاری از شرکت‌های مهم بر مبنای مسؤولیت اجتماعی‌شان دغدغه فعالیت و حمایت از حوزه گردشگری را دارند، می‌توانیم در راستای ترغیب، تشویق و تبیین حضور شایسته در نمایشگاه گردشگری تهران از آن‌ها به عنوان حامیان این حوزه بهره ببریم.

معاون گردشگری از رؤسای ادارات کل استانی درخواست کرد: با فعال کردن و تجهیز نرم‌افزاری و سخت‌افزاری حوزه روابط‌عمومی و ایجاد زمینه حضور شخصیت‌های مطرح و تاثیرگذار استانی در غرفه‌های مربوطه نسبت به محتواسازی و انعکاس ارتباط دوسویه و تعاملات فرابخشی در این حوزه اقدام کنند.

شالبافیان سپس با تاکید بر تخصصی بودن نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران، گفت: معرفی محصولات گردشگری از جمله گردشگری خوراک، دریایی، معرفی محور غرب و غیره  زمینه‌ای ایجاد کرده است تا استان‌های برخوردار از ظرفیت‌های موجود بتوانند با تکیه بر داشته خود در راستای برندسازی و معرفی استان در قالب مورد نظر تلاشی ویژه به صورت بصری و ساختاری داشته باشند تا عموم مردم و فعالان این حوزه بتوانند از فرصت فراهم‌شده بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha