• چهارشنبه / ۱۵ دی ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1400101511477
  • خبرنگار : 71647

بازگشت سلمان فارسی به تهران

بازگشت سلمان فارسی به تهران

فیلم‌برداری سریال «سلمان فارسی» محصول مرکز سیمافیلم به کارگردانی داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری بعد از دو ماه در جزیره قشم به پایان رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از سیمافیلم، پس از بازگشت کاروان سریال «سلمان فارسی» از قشم، ادامه فیلمبرداری این سریال در اطراف تهران از سرگرفته خواهد شد. شهرک‌های سینمایی غزالی و دفاع مقدس، دو گزینه اصلی لوکیشن‌های بعدی سریال هستند. کاروان سریال سلمان فارسی در طول سال ۱۴۰۰ از شاهرود، جلفا، شهرک سینمایی نور قم، سواحل مازندران و جزیره قشم عبور کرد و به‌زودی در اطراف تهران به مسیر فیلمبرداری خود ادامه می‌دهد.

بازگشت سلمان فارسی به تهران

همزمان با آغاز فیلمبرداری بخش‌های پایانی فصل بیزانس در اطراف تهران، ساخت تجهیزات در شهرک سینمایی غزالی و ساخت برخی دکورها در مناطق مورد تائید تیم سازنده نیز در حال انجام است.

بازگشت سلمان فارسی به تهران

سریال «سلمان فارسی» که به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر اسلام(ص) می‌پردازد، سه فصل دوران ایران ساسانی، امپراتوری بیزانس و حجاز صدر اسلام را روایت می‌کند.

بازگشت سلمان فارسی به تهران

سریال «سلمان فارسی» به سفارش مرکز سیما فیلم و توسط موسسه زلال فیلم ساخته می‌شود.
تاکنون بازیگرانی همچون فرهاد اصلانی، داریوش فرهنگ، محمدرضا هدایتی، احترام برومند، رامونا شاه، علی دهکردی، مرحوم چنگیز جلیلوند، مهدی فقیه، محمدجواد جعفرپور، علیرضا مهران، چند بازیگر خارجی و حدود ۱۵۰۰ بازیگر تئاتری و بومی جلوی دوربین این سریال رفته‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۰-۱۵ ۱۸:۱۸

این فیلمسازان اگر واقعا خود را ایرانی میدانند ، چرا حتی یک فیلم از تمدن و فرهنگ بزرگ ایران از زمان کوروش بزرگ و یا داریوش بزرگ که به ایران و ایرانی انصافا خدمات شایانی کردند نمی سازند.!!! چقدر فیلمهای عربی و ژاپنی و چینی و کره ای به خورد مردم می دهند.!!! مسلما دستهایی پشت پرده است که نمی گذارند این نوع فیلم های تاریخ باستان ایران را بسازند.! غیر از این نیست .!!!ایسنا لطفا این متن را منعکس کن

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۱۶ ۰۶:۵۸

یه سریال بدون داستان و سناریو طوطی وار ساخته میشه ضمنا دردو رنج مردم بیشتر میشه

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۱۶ ۱۸:۳۳

عالیه خدا پشت پنداهتان باشد. درود بر تهیه کننده، کارگردان و زیر انرکاران تشکر از کاروان سریال سلمان فارسی. ♥️♥️

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۱۸ ۰۰:۵۷

من خودم سر صحنه سریال بودم واقعا فاجعه است از کیفیت که هیچ روابط هم کولاک میکنه قرا بود جوانان با استعداد تو این کار حضور داشته باشن اما فقط رفیقای حامد میرباقری و عباس خدری

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۱۸ ۱۱:۱۰

ممنون ایسنا که نظربنده را این دفعه عینا منعکس نمودید.