• چهارشنبه / ۱۵ دی ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400101511295

معاون سیاسی استانداری فارس تاکید کرد:

لزوم تسریع در ایمن سازی مناطق سیل‌زده فارس/ ادامه وضعیت فوق‌العاده

لزوم تسریع در ایمن سازی مناطق سیل‌زده فارس/ ادامه وضعیت فوق‌العاده

ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، دستور ایمن‌سازی کوهپایه و تخلیه معابر از تخته‌سنگ‌ها را در مناطق آسیب‌دیده از بارندگی‌های اخیر شهر لار در محدوده محله دم دروازه و اطراف امامزاده شهرقدیم لار را صادر کرد.

اسماعیل محبی‌پور چهارشنبه ۱۵ دی در بازدید از مناطق سیلابی جنوب فارس که با حضور ‌نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی انجام شد، تاکید کرد: هم اکنون مسئله ایمن‌سازی محلات آسیب‌دیده از سیل و به‌خصوص منازل قدیمی باید در اولویت دستگاههای اجرایی شهرستان باشد.

او گفت: وضعیت فوق‌العاده کماکان ادامه دارد و ضروری است شهرداری، فرمانداری و سایر ارگان‌ها همچنان در کنار مردم باشند و مایه دلگرمی آنان را فراهم آورند.

محبی‌پور همچنین در این بازدید در موضوع تخلیه و انتقال دائم بافت پرخطر شهرقدیم لار مطرح و حسین‌زاده، نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز و فرماندار ویژه لارستان نیز بر پیگیری طرح‌های جامع شهرداری لار و اداره کل راه و شهرسازی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، براثر بارندگی‌های ابتدای این هفته، بخش‌هایی از جنوب فارس با مشکلات ناشی از سیلاب مواجه شد و برخی مناطق شهری و روستایی در لارستان، خنج، لامرد و مهر، همچنان با تبعات آبگرفتگی مواجه هستند.

بیرم یکی از شهرهای لارستان است که همچنان شهروندان آن با مشکلات ناشی از بارندگی مواجه‌اند و شماری از ساکنان این شهر در اردوگاه موقت ایجاد شده، اسکان داده شده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha