• شنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400101107589
  • خبرنگار : 50404

/کوتاه از نگارخانه‌ها/

از گالری‌های مشهد چه خبر؟

از گالری‌های مشهد چه خبر؟

ایسنا/خراسان رضوی این روزها چهار نمایشگاه هنری نقش سربند، مانوژا، در امتداد عشق و فقدان در گالری‌های مشهد در حال برگزاری است.

با آغاز هفته جدید بسیاری از نمایشگاه‌های آثار هنری به پایان رسیدند و در حال حاضر چهار نمایشگاه در حال فعالیت هستند. در حاضر نمایشگاه‌های نقش سربند در گالری رضوان، مانوژا در گالری روند، در امتداد عشق در گالری هومهر و فقدان در گالری هنگام در حال فعالیت است. در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

نقش سربند در گالری رضوان

نمایشگاه گروهی نقاشی نقش سربند به مناسبت سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از ساعت ۱۷ شنبه، ۱۱ دی‌ ماه، در گالری رضوان واقع در خیابان کوهسنگی ۱۷ افتتاح می‌شود. در این نمایشگاه آثاری از طهمورث آشناگر، محمد اسدی جوزانی، صادق اکبری، مهدی امینی، علی بحرینی، عباس برزگر گنجی، روح‌الله پروین، عباس تارخ، عسگر حقی، علیرضا خالقدادی، علیرضا ذاکری، حسین رزمخواه، مصطفی شعرباف، حسین عصمتی آمر آباد، عباس گودرزی، زهرا مایلی، اکرم محمودی، احمد منصوب، بشیر نظر و محمدرضا میری به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایشگاه نقاشی نقش سربند تا ۱۵ دی‌ ماه ادامه می‌یابد و ساعت بازدید از آن هر روز از ۹ تا ۱۲ در شیفت صبح و ۱۷ تا ۲۰ در اوقات بعد از ظهر خواهد بود.

از گالری‌های مشهد چه خبر؟

مانوژا در گالری روند

نمایشگاه نقاشی انفرادی مانوژا با آثاری از آمنه مهربان از جمعه، ۱۰ دی، در گالری روند واقع در بولوار خیام، بولوار ارشاد، ارشاد ۶، بین خیابان هجرت ۶ و هشت افتتاح شده و تا ۲۲ دی‌ ماه نیز ادامه خواهد داشت. زمان بازدید از این نمایشگاه هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۱ خواهد بود.

از گالری‌های مشهد چه خبر؟

در امتداد عشق در گالری هومهر

نمایشگاه گروهی نقاشی و نقاشی‌خط در امتداد عشق از یکشنبه، ۱۲ دی‌ ماه، در گالری هومهر واقع در خیابان سیدرضی ۹، کافه گالری مهرانا افتتاح می‌شود و تا چهارشنبه، ۱۵ دی‌ ماه نیز ادامه خواهد داشت. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰ خواهد بود.

از گالری‌های مشهد چه خبر؟

فقدان در گالری هنگام

نمایشگاه انفرادی نقاشی فقدان با آثاری از حمیدرضا امامی از چند روز گذشته در گالری هنگام واقع در بولوار خیام، بلوار ارشاد، ارشاد ۶، بین خیابان هجرت ۶ و هشت افتتاح شده و تا دوشنبه، ۱۲ دی نیز ادامه خواهد داشت. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ خواهد بود.

از گالری‌های مشهد چه خبر؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha