• یکشنبه / ۵ دی ۱۴۰۰ / ۰۹:۲۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1400100502755
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

رئیس دانشگاه:

بخش عمده‌ای از امتحانات دانشگاه شهید مدنی آذربایجان مجازی است

بخش عمده‌ای از امتحانات دانشگاه شهید مدنی آذربایجان مجازی است

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان گفت: امتحانات پایان ترم دوره‌های کارشناسی مجازی است و در مقطع تحصیلات تکمیلی نیز به تصمیم استاد مربوطه بستگی دارد اما عمدتا مجازی است.

حسن ولی زاده در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه شهید مدنی آذربایجان اظهار کرد: کلیه کلاس‌های دوره‌ی کارشناسی به غیر از بخشی از دروس عملی، به صورت مجازی برگزار شد و با تجاربی که در طول سه ترم گذشته کسب کردیم، با تکمیل زیرساخت‌های لازم در طول این ترم هیچ مشکلی در برگزاری کلاس‌ها بوجود نیامد.

وی ادامه داد: کلیه‌ی کلاس‌های تحصیلات تکمیلی نیز عمدتا مجازی بود مگر در مواردی که به تشخیص اساتید مربوطه و جلب نظر دانشجویان، برخی از کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار شد. 

وی افزود: کلیه‌ی امتحانات دوره‌های کارشناسی در تمامی رشته‌ها مجازی است و در مقطع تحصیلات تکمیلی نیز امتحانات عمدتا به صورت مجازی خواهد بود مگر در شرایطی که کلاس‌ها به صورت حضوری بوده و یا با تصمیم اساتید امکان برگزاری امتحانات به صورت مجازی وجود ندارد که در این صورت خوابگاه و خدمات دیگر در اختیار دانشجویان مربوطه قرار می‌گیرد.

ولی زاده خاطرنشان کرد: تمامی کلاس‌های مجازی دانشگاه در طول ترم جاری به صورت آنلاین و با کیفیت بالایی برگزار شد و از نظر کمی، سرفصل‌ها رعایت شده و از کیفیت مطلوبی هم برخوردار بود.

وی یادآور شد: فعلا تصمیم قطعی در خصوص ترم آتی گرفته نشده است اما به احتمال زیاد دوره‌های تحصیلات تکمیلی به صورت حضوری برگزار خواهد شد و خدمات رفاهی و خوابگاهی لازم نیز فراهم خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: در مقطع کارشناسی به دلیل جمعیت زیاد این دانشجویان و نبود امکان رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به احتمال زیاد کلاس‌ها به صورت مجازی خواهد بود اما تصمیم قطعی طی روزهای آینده گرفته خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha