• جمعه / ۳ دی ۱۴۰۰ / ۱۵:۰۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400100301588
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

جایزه انجمن ترویج علم به خبرنگار ایسنا اصفهان رسید

جایزه انجمن ترویج علم به خبرنگار ایسنا اصفهان رسید

ایسنا/اصفهان جایزه بیست و دومین دوره انجمن ترویج علم به جلال جلیلی نوش آبادی، خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) دفتر منطقه‌ای اصفهان رسید. 

در بیست و دومین دوره جایزه ترویج علم که شامگاه (پنجشنبه،۲ دی‌ماه) با حضور فعالان حوزه ترویج علم ایران با سخنرانی مصطفی محقق داماد، علی اکبر صالحی و اکرم قدیمی، رییس انجمن ترویج علم ایران در تالار قلم کتابخانه ملی ایران برگزار شد، از برندگان جایزه ترویج علم سال ۱۴۰۰ تقدیر شد.

انجمن ترویج علم ایران، به منظور قدردانی از کوشش‌های افراد یا سازمان‌هایی که بهترین و مؤثرترین فعالیت‌ها را برای همگانی‌ کردن علم، گسترش اندیشه و فرهنگ علمی در ایران و کاربرد علم در هر یک از سطوح زندگی اجتماعی انجام داده‌اند، تقدیر می‌کند.

به گزارش ایسنا، در بیست و دومین دوره جایزه ترویج علم از جلال جلیلی نوش آبادی، خبرنگار ایسنا در اصفهان به پاس تلاش پویا، تاثیرگذار، هدفمند و حرفه‌ای و داوطلبانه در دسترس پذیر کردن آموزش برای دانش آموزان، شوق انگیز کردن آموزش و تلاش برای ترویج فعالیت داوطلبانه در حفظ محیط زیست و منابع طبیعی تقدیر شد.

در این رویداد علمی و آموزشی، اشخاص حقیقی یا حقوقی توسط گروه داوران انجمن ترویج علم انتخاب می‌شوند که مبانی تشویقی دارد و نوعی ارج نهادن به فعالیت‌های ترویجی است و بیشتر جنبه معنوی آن اهمیت دارد.  

جایزه ترویج علم براساس معیارهای انگیزه‌، همت، گستردگی، برنامه‌ریزی موثر، توان تأثیرگذاری دستاورد، سابقه فعالیت، کار تیمی، زمینه‌سازی برای فعالیت‌های علمی جوانان و نوجوانان به طور مستقیم یا غیر مستقیم  داوری می‌شود.

برگزیدگان این دوره از جایزه انجمن ترویج علم به محمدتقی توسلی، سیامک زند رضوی و پژوهشگاه اقیانوس شناسی، در بخش انجمن‌ها، علی اصغر سیدآبادی، در بخش جایزه توران میرهادی، حسین آخانی سنجانی و رضا ساکی، جایزه هنر یک مجنونیان را به دست آوردند.

همچنین سید علیرضا ناجی در بخش بهداشت و سلامت، محمدرضا نوروزی، امیرعماد میرمیرانی و شبکه آموزش سیما در بخش تاریخ علم و رسانه و جلال جلیلی در بخش جایزه محمد بهمن بیگی بیست و دومین دوره جایزه ترویج علم لوح تقدیر و تندیس دریافت کردند.

همچنین در این دوره از جایزه ترویج علم، از خدمات تحقیقاتی و علمی علی اکبر صالحی، معاون پیشین رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با حضور آیت‌الله محقق داماد رئیس گروه مطالعات اسلامی فرهنگستان علوم ایران و برخی از اساتید دانشگاه‌ها و محققان کشور تقدیر شد.

جلال جلیلی نوش آبادی، از سال ۱۳۷۲ به عنوان دبیر ریاضی در آموزش و پرورش استان اصفهان فعالیت می‌کند و از سال ۱۳۹۵همکاری رسانه‌ای با خبرگزاری ایسنا اصفهان دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha