• دوشنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400092922623
  • خبرنگار : 50478

نماینده مردم کرمان و راور:

شهرداری کرمان نسبت به تعیین تکلیف کاربری اراضی متعلق به خود اقدام کند

شهرداری کرمان نسبت به تعیین تکلیف کاربری اراضی متعلق به خود اقدام کند

ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری مکلف است هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف کاربری اراضی متعلق به خود اقدام کند.

دکتر محمدرضا پورابراهیمی در نشست بررسی مشکلات حاشیه شهر و منطقه ۱۴ معصوم و اتخاذ راهبردهای پیشگیرانه با حضور موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان، شهردار، و جمعی از مردم منطقه ۱۴ معصوم خواستار تسریع در ساماندهی منطقه ۱۴ معصوم از توابع حاشیه شهر کرمان شد.

وی گفت: در طول یک سال و نیم گذشته جلسات مستمری برای ساماندهی حاشیه شهر کرمان با نگاه محوری به جایگاه دستگاه قضایی برگزار شده است و خوشبختانه امروز طرح جامعی برای ساماندهی منطقه محله صنعتی آماده است و به زودی بعد از مصوبات کمیسیون های تخصصی در استان و موافقت های وزیر ساماندهی را انجام می دهیم.

پورابراهیمی ادامه داد: پس از ساماندهی امور در محله صنعتی، ساماندهی منطقه ۱۴ معصوم نیز در دستور کار قرار گرفته است و باید توجه داشت که ۱۴ معصوم از  مناطق خاص کرمان می باشد و  مردم درگیر مسائلی هستند که در این منطقه شکل گرفته است.

وی با اشاره به این مطلب که در حوزه الله آباد چندین جلسه داشته ایم و جمع بندی بسیار خوبی در این رابطه انجام شده است، تاکید کرد: در صدد هستیم براساس ضوابط آنچه امکان پذیر است را به کار گیریم تا وضعیت منطقه ۱۴ معصوم ساماندهی شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که دستگاه قضایی به مسائل حقوقی و قضایی منطقه اشراف کاملی دارد، ادامه داد: وضعیت اسناد و املاک منطقه باید مشخص شود و تکلیف خود را بدانیم.

پورابراهیمی تاکید کرد: کار دادگستری در راستای ساماندهی حاشیه نشینی ارزشمند است و مدیران واحدهای مختلف باید بدانند انجام اقدامات مقطعی به نفع مردم این منطقه نیست و از این رو دستگاه های مربوطه باید براساس برنامه های جامع در راستای ساماندهی حاشیه نشینی اقدام شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کلید ساماندهی و تعیین تکلیف منطقه ۱۴ معصوم به دست شهرداری است.

وی واگذاری انشعابات موقت را یکی از موارد قانونی برشمرد و تاکید کرد: دستگاه های خدمات رسان در این زمینه باید براساس قانون و طرح جامع اقدام کنند.

به گزارش ایسناو به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر پورابراهیمی، وی تصریح کرد: شهرداری باید در بازه زمانی کوتاه نسبت به تهیه پیش نویس طرح جامع ساماندهی منطقه حاشیه نشین ۱۴ معصوم اقدام کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha