• شنبه / ۲۷ آذر ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۲
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400092720969
  • خبرنگار : 50294

رئیس دانشگاه علمی کابردی استان خبر داد:

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کردستان تا اول دی ماه

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کردستان تا اول دی ماه

ایسنا/کردستان رئیس دانشگاه علمی کابردی استان کردستان از تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کابردی کردستان تا یکم دی ماه خبر داد.

عادل سی‌وسه مرده امروز (۲۷آذر) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در حال حاضر ۱۳ مرکز در استان کردستان فعال است که ۷ مرکز در سنندج و ۶ مرکز در شهرستان‌ها واقع است.

وی افزود: متاسفانه مرکز دادگستری براساس مصوبه قبلی که مراکز وابسته به نهادها و ادارات نباید دانشجو بگیرند، انحلال آن‌ها اعلام شده اما هنوز قطعی نیست و رشته‌های این مرکز به دیگر مراکز فعال در استان انتقال داده می‌شود.

رئیس دانشگاه علمی کابردی استان کردستان، در خصوص حضوری و غیر حضوری بودن کلاس‌های دانشگاه علمی کاربردی عنوان کرد: تا ۱۵ آبان ماه آموزش‌ها به صورت مجازی و کلاس‌های عملی به صورت حضوری برگزار می‌شد و از این تاریخ به بعد با خارج شدن استان از وضعیت قرمز کلاس‌ها به صورت ترکیبی برگزار می‌شود.

سی‌وسه مرده در خصوص نحوه برگزاری امتحانات افزود: تا به امروز بنا بر این است که امتحانات به صورت حضوری برگزار شود؛ اما باید دستور نحوه برگزاری امتحانات از تهران صادر شود.

وی بیان کرد: استاندارد ما در کلاس‌های مجازی، طبق استاندارد دانشگاه کردستان و برای اکثر واحدها از سامانه دانشگاه کردستان استفاده شده است و نسبت به سال‌های گذشته روند برگزاری کلاس‌ها بسیار مطلوب بوده است.

رئیس دانشگاه علمی کابردی استان کردستان، در خصوص تعداد دانشجویان دانشگاه‌های علمی کاربردی گفت: در سامانه حدود ۵هزار و ۵۱۵نفر دانشجو حضور دارند که اغلب آن‌ها فارغ‌التحصیلان و یا دانشجویان اخراجی هستند؛ اما تعداد دانشجویانی که در این ترم انتخاب واحد قطعی داشتند ۳ هزار و ۹۵ نفر هستند.

وی تصریح کرد: در کل استان ۱۶۹ رشته محل اعلام شده و مراکز فعال علاوه بر رشته‌های قبلی خود مجاز هستند که ۳ رشته تحصیلی جدید را اعلام کنند.

سی و سه مرده خاطرنشان کرد: از ۱۶ تا ۲۴ آذر ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شروع و تا اول دی ماه نیز زمان ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی تمدید شده است.

وی ادامه داد: هرساله برای پذیرش مدرس در دانشگاه علمی کاربردی فراخوان داده می‌شود که طی این فراخوان ۳۷۴ نفر در این فراخوان شرکت و ۷۸نفر آن‌ها پذیرش نهایی شده‌اند.

رئیس دانشگاه علمی کابردی استان کردستان، به وام دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اشاره کرد و یادآور شد: دریافت وام‌های دانشجویی در چهار ترم تحصیلی، حدود ۷۰ درصد از شهریه دانشگاه دانشجویان را تامین می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha