• یکشنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۵
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400092116149
  • خبرنگار : 50130

کاروان "روایت حبیب" به کردستان رسید

کاروان "روایت حبیب" به کردستان رسید

ایسنا/کردستان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی، گفت: کاروان "روایت حبیب" از ۱۱ آذرماه از استان کرمان حرکت کرده و بعد از برگزاری مراسم در استان های اصفهان و زنجان، امروز کردستان به عنوان استان چهارم، افتخار میزبانی این کاروان را به مدت سه روز دارد.

امین مرادی امروز یکشنبه(۲۱ آذرماه) در مراسم "روایت حبیب" که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار شد، اظهار کرد: کاروان هنری روایت حبیب در آستانه دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، در ۱۰ استان کشور برنامه های مختلف فرهنگی و هنری اجرا می کنند.

وی افزود: این کاروان که به همت بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد سلیمانی تحت عنوان مکتب حاج قاسم و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می شود، به مدت یک ماه در ۱۰ استان کشور برنامه های فرهنگی و هنری اجرا می کنند.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، بیان کرد: طی این رویداد فرهنگی و هنری، برنامه های مختلفی از جمله شب خاطره، شعر خوانی، سرود و موسیقی، رونمایی کتاب و برپایی نمایشگاه عکس، نمایش فیلم، اجرای تئاتر، نقالی و حماسه خوانی برگزار می شود.

وی ادامه داد: این کا روان از ۱۱ آذرماه از استان کرمان حرکت کرده و بعد از برگزاری مراسم در استان های اصفهان و زنجان، به کردستان رسیده و امروز این استان به عنوان استان چهارم افتخار میزبانی این کاروان را به مدت سه روز دارد.

مرادی، ذعنوان کرد: رونمایی از سردیس شهید حاج قاسم سلیمانی، برپایی نمایشگاه عکس در پردیس سینما بهمن و برگزاری شب خاطره از مهم ترین برنامه های این کاروان در استان کردستان است.

وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی به خاطر رشادت ها، و ایثار و پیروی از مکتب انقلاب اسلامی تنها متعهد به این موارد نبوده، بلکه امروز به نماد مقاومت همه مظلومین وآزادیخواهان جهان تبدیل شده است.

وی یادآور شد: امنیت پایدار در منطقه مرهون نقش و حضور به موقع حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش است، به همین دلیل همگان باید بدانند که حاج قاسم یک شخص نیست بلکه یک مکتب و فرهنگ بوده، که مصداق عینی انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha