• یکشنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۶
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 1400092116133
  • منبع : باشگاه دانشجویان

در وبینار مسیری که باید بشناسیم! بررسی می‌شود:

کیت‌های تشخیصی، از تولید تا ورود به بازار

کیت‌های تشخیصی، از تولید تا ورود به بازار

انجمن علمی سلول بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه شاهد، در وبینار مسیری که باید بشناسیم! به بررسی «کیت‌های تشخیصی، از تولید تا ورود به بازار» می‌پردازد.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، همان‌طور که می‌دانیم، تشخیص به موقع بیماری‌ها برای تجویز دارو و شروع روند درمان، موضوع بسیار مهمی است. کیت‌ها که یکی از ابزارهای اساسی برای تشخیص بیماری‌های مختلف در حوزه‌های بهداشت و پزشکی هستند، می‌توانند در کمترین زمان و با بهترین دقت، سلامت بدن انسان رو بررسی کنند.

تا همین الان فرآیند سخت دریافت مجوزها و در دسترس بودن کیت‌های دارای تاییدیه وارداتی، باعث شده که تولید در این حوزه چندان مقرون به صرفه نباشد.

با توجه به شرایط موجود و عدم امکان خرید کیت‌های مورد نیاز و افزایش قیمت کیت‌های خارجی، شتابدهنده‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان مختلف، فعالیت خود را برای تحقیق، بررسی و تولید کیت‌هایی با استانداردهای تشخیصی آغاز کرده‌اند که این برنامه سعی دارد تا با مبانی ورود به کسب و کار و چالش‌های این مسیر بیشتر آشنا کند.

"مبانی ورود به کسب و کار و اصول تجاری‌سازی کیت‌های تشخیصی در ایران"، "خودکفایی کشور در مسیر تحقیق و توسعه و ساخت کیت‌های تشخیصی و چالش‌های آن"، "کارآفرینی و نوآوری و ایجاد فرصت‌های جدید در تولید کیت‌های تشخیصی"، "چالش‌های مسیر تحقیق تا تولید و توسعه کیت‌های تشخیصی" و "آشنایی با صادرات و واردات و مزیت‌های رقابتی این حوزه" از جمله مباحث و سرفصل هایی است که در این برنماه محور بحث‌و گفت‌وگو قرار می گیرد.

این برنامه با ارائه دکتر مصطفی لکزایی ـ مدیر تحقیق و توسعه شتابدهنده فناوری های تشخیص آزمایشگاهی، روز پنج‌شنبه ۲۵ آذر، ساعت ۱۷، به صورت آنلاین برای دانشجویان رشته‌ زیست شناسی، زیست فناوری، بیوشیمی، شیمی و علوم آزمایشگاهی، ژنتیک، پزشکی، میکروبیولوژی و علاقه‌مندان به کارآفرینی و کسب و کار در حوزه کیت‌های تشخیصی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می توانند برای ثبت‌نام  و کسب توضیحات تکمیلی به لینک https://rooydadestan.ir/?p=31569 مراجعه کنند.

کیت‌های تشخیصی، از تولید تا ورود به بازار

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha