• جمعه / ۱۹ آذر ۱۴۰۰ / ۱۵:۴۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400091914713
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن:

زمان می‌برد تا بازیکنان با دیدگاهم یکی شوند

زمان می‌برد تا بازیکنان با دیدگاهم یکی شوند

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن گفت: هیچ‌گاه در مورد داوری صحبتی نکردم، اما هفته گذشته و امروز از ناحیه داوری بسیار آسیب دیدیم، هرچند نیاز به زمان بیشتری داریم تا بازیکنان تیم با دیدگاه و فلسفه بازی که مدنظر من است، نزدیک شوند.

سمیه شهبازی امروز (جمعه -۱۹ آذرماه) پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل نماینده البرز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی خوبی بود، تیم البرز، تیم با نظم و جانداری است که خوب بازی می‌کند، نیمه اول دو تیم رقابت هم سطحی داشتند، اما در نیمه دوم توانستیم زمان بیشتری از بازی را در اختیار داشته باشیم و نسبت به حریف برتری داشتیم.

وی افزود: درست است که نتیجه خوبی نگرفتیم؛ اما به بازیکنانم تبریک می‌گویم، چرا که با غیرت بازی کردند. به دنبال توجیه نیستم، اما هفته گذشته بر اثر اشتباهات داوری نتوانستیم به ۳ امتیاز بازی برسیم و امروز نیز مجدد این اتفاق رخ داد، امیدوارم کمیته داوران در این زمینه به دنبال راهکار مناسبی باشند و تجدید نظر کنند و با برگزاری کلاس‌های توجیهی و کاهش اشتباهات داوری زمینه‌ای را فراهم کنند تا زحمات و تلاش‌ها از بین نرود و تیم‌ها بتوانند به آنچه استحقاق آن را دارند در زمین دست پیدا کنند. در نیمه اول در محوطه جریمه بازیکن البرز پای بازیکن ما را زد و در نیمه دوم نیز صحنه‌های مشکوک کم نبود.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن در خصوص ناهماهنگی بین خطوط بازیکنانش گفت: نیمه اول فاصله بین بازیکنان ما زیاد بود که بازیکنان البرز از همین مسئله استفاده کردند و به گل رسیدند که توانستیم در نیمه دوم آن را رفع کنیم و بازی بهتری را به نمایش بگذاریم.

وی در خصوص بازی بر روی چمن مصنوعی شفق و تاثیر آن بر بازی تیمش تصریح کرد: چمن مصنوعی انرژی بیشتری از بازیکنان می‌گیرد و درصد آسیب دیدگی را بالاتر می‌برد، اما یک هفته روی این زمین تمرین داشتیم و دلیل قانع کننده برای توجه نتیجه نگرفتن‌مان نیست.

شهبازی اضافه کرد: همان‌طور که در بازی‌های قبل هم اشاره کردم، دیر به تیم ملحق شدم و بیشتر بازیکنان با فلسفه و تفکرات من آشنا نیستند و زمان می‌برد تا دیدگاهای‌مان یکی شود و بتوانم فلسفه خود را به آنها دیکته کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha