• سه‌شنبه / ۹ آذر ۱۴۰۰ / ۱۸:۵۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400090907335
  • خبرنگار : 50182

فاز اول مجتمع مسکونی 80 واحدی محرومین "فدک" کرمانشاه افتتاح شد

فاز اول مجتمع مسکونی 80 واحدی محرومین "فدک" کرمانشاه افتتاح شد

ایسنا/کرمانشاه فاز اول مجتمع مسکونی ۸۰ واحدی محرومین "فدک" کرمانشاه، امروز (9 آذر) به بهره برداری رسید.

 حجت الاسلام روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن در حاشیه افتتاح این پروژه اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  تلاش کرده بتواند امکاناتی رفاهی را برای خانواده‌های محروم فراهم کند.

 وی ادامه داد: در اکثر نقاط کشور  بنیادمسکن  گام‌های مثبتی برای  خانواده‌های محروم برداشته  و این اعتقاد را داریم باید شرایطی را ایجاد کرد که خانواده‌های محروم و نیازمند حتی الامکان مشکل مسکن نداشته باشند.

بابک عاطفی مدیرکل بنیادمسکن استان کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) و با هدف تامین مسکن محرومان به ویژه روستاییان در چارچوب برنامه ها و سیاست های دولت تشکیل شد که هدف نهایی و اصلی این بنیاد تولید و تامین مسکن برای اقشار کم درآمد و متناسب با نیازهای مادی و معنوی هماهنگ با وضعیت اقتصادی آنهاست.

عاطفی اظهار داشت : مجتمع مسکونی "فدک" در راستای تفاهم نامه تامین مسکن خانوارهای دارای دو معلول تحت پوشش سازمان بهزیستی احداث و تحویل متقاضیان شده است.

وی افزود: این مجتمع با بهترین و با کیفیت ترین مصالح و امکانات  احداث و تحویل خانواده های محروم شده است.

عاطفی زیربنای این پروژه را ۳۵۱۲ مترمربع اعلام و تصریح کرد: فاز اول این پروژه به تعداد 40 واحد در زمینی به مساحت 1744 متر مربع احداث شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این مجتمع در دو بلوک ۲۰ واحدی به متراژ متوسط هر واحد۶۰ مترمربع مفید احداث شده است.

عاطفی افزود: سهم آورده اولیه متقاضیان برای واحدهای مسکونی ۱۷ میلیون تومان بوده و ۵۰ میلیون تسهیلات قرض الحسنه و برای هر واحد ۲۵ میلیون تومان نیز تسهیلات بلاعوض اختصاص یافته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha