• چهارشنبه / ۲۶ آبان ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400082620831
  • خبرنگار : 30054

اسپرسوساز نسپرسو یا دستگاه نسپرسوساز چیست؟

اسپرسوساز نسپرسو یا دستگاه نسپرسوساز چیست؟

این روزها در بازار لوازم خانگی و جهیزیه، نام ناآشنایی تحت عنوان نسپرسو ساز زیاد به چشم می‌خورد. شاید تا ۱۰ سال پیش کمتر کسی از وجود چنین دستگاهی برای تهیه قهوه باخبر بود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران دلونگی، امروزه به لطف اینترنت و بازرگانان ایرانی که به کشورهای مختلف دنیا سفر می‌کنند توانسته‌ایم با جدیدترین پیشرفت‌ها و دستگاه‌های روز دنیا آشنا شویم.

۳ تفاوت مهم نسپرسوساز و اسپرسوساز؟

معمولا عامه مردم در پاسخ به این سوال که نسپرسوساز (اسپرسوساز نسپرسو) چیست گمان می‌کنند نسپرسو ساز همان اسپرسوساز است. اگرچه هر دو شباهت بزرگی دارند و برای تهیه اسپرسو از آن‌ها استفاده می‌شود اما شیوه تهیه هرکدام از این دستگاه‌ها متفاوت است.
اما باید به اطلاعتان برسانم این فکر کاملا اشتباه است! و نسپرسوساز یک دستگاه کاملا متفاوت از اسپرسوساز است و با طراحی و ساز و کار متفاوت است.

۱ . تفاوت نسپرسوساز و اسپرسوساز در طراحی:

وزن و ابعاد: اسپرسوسازها از نظر وزن و ابعاد، اندازه‌های بزرگ تر و وزن بیشتری نسبت به نسپرسوسازها دارند. البته یکی از دلایل اینکه وزن اسپرسوسازها و ابعاد آن‌ها بیشتر است می‌توان به دلیل استفاده از قطعات بیشتر از جمله آسیاب قهوه و یا محفظه‌های بزرگ مخصوص پودر قهوه اشاره کرد.

همچنین در نظر داشته باشید که کار نسپرسوسازها تنها با یک کپسول قهوه راه می‌افتد و نیازی به آسیاب کن دانه‌های قهوه یا محفظه‌های بزرگ و سنگین تنظیم میزان پودر قهوه ندارد. بنابراین طراحان نسپرسوساز با استفاده حداقلی از قطعات، در ضمن حفظ کارایی بالا وزن و ابعاد جمع جور و نسبتا کوچکی برای دستگاه‌های نسپرسوساز در نظر گرفته‌اند.

نکته: برای آشپزخانه‌های کوچک و یا محیط‌های اداری که افراد نمی‌خواهند فضای زیادی برای دستگاه قهوه ساز خود اختصاص دهند نسپرسوسازها گزینه ایده آلی هستند. زیرا در ضمن طراحی جمع و جوری که دارند وزن سبکی دارند و به راحتی قال حمل و جابه جایی هستند.

اسپرسوساز نسپرسو یا دستگاه نسپرسوساز چیست؟

۲ . تفاوت نسپرسوساز و اسپرسوساز در عملکرد

در پاسخ به این سوال باید بگوییم شیوه آماده کردن قهوه و موتور موجود در دستگاه نسپرسوساز و دستگاه اسپرسوساز متفاوت است. به این صورت که با دستگاه نسپرسوساز می‌ توانید در مدت زمان کوتاه‌تری قهوه خود را آماده سرو کنید.

همچنین با توجه به اینکه در نسپرسوساز با کپسول‌های قهوه سر و کار داریم دیگر خبری از کثیف کاری و ریختن دانه و خرده‌های قهوه روی میز پیشخوان وجود ندارد. بنابراین به راحتی می‌توانید در زمان خود صرفه جویی کنید.

به صورت کلی در نتیجه نهایی قهوه‌ای که با دستگاه نسپرسوساز آماده می‌کنید غلیظ تر از قهوه ای است که با دستگاه اسپرسوساز آماده می‌کنید.

۳ .  طعم قهوه:

اگر جزو عاشقان طعم و عطر قهوه باشید احتمالا اولویت اول و آخر شما طعم قهوه است. که در این حالت باید بهتون بگم طعم قهوه ای که با نسپرسوساز و اسپرسوساز تهیه می‌شوند کاملا شبیه به همدیگر است اما یک تفاوت اساسی دارد: در تهیه قهوه با دستگاه اسپرسوساز طعم قهوه حالت اسیدی بیشتری دارد که در طعم قهوه ‌ای که با نسپرسوساز آماده می شود خبری از حالت اسیدی ندارد.

نسپرسوساز بهتره یا اسپرسوساز؟

مسئله ای که واضح و مبرهن است این است که تهیه قهوه با نسپرسوساز سریع تر انجام می‌شود و کثیف کاری بسیار کم تری دارد. همچنین طرز استفاده از نسپرسوساز بسیار ساده تر از اسپرسوساز است و به دانش و تخصص خاصی نیاز ندارد. بنابراین می‌توانید قهوه‌های بسیار خوشمزه در حد کافه محبویتان را خودتان در خانه آماده کنید.

اسپرسوساز نسپرسو یا دستگاه نسپرسوساز چیست؟

اما ما برای اینکه انتخاب را برایتان ساده تر کنم بهتر است ۳ نکته طلایی را اعلام کنم.

نکته اول:  قبل از اینکه اقدام به خرید نسپرسوساز یا خرید اسپرسوساز کنید بهتر است بودجه و سقف مبلغ پرداختی خود را تعیین کنید.
نکته دوم:  با توجه به بودجه مورد نظر گزینه‌های موجود را بررسی کنید و ببینید کدام گزینه بیشتر به علاقه نیازهای شما نزدیک است آن را انتخاب کنید.
نکته سوم: حتما با مشاورین فروش ما در ایران دلونگی صحبت کنید تا در بین برندهای مختلف و محصولات متنوع بهترین و کارامدترین محصول را به شما پیشنهاد دهند و سپس انتخاب نمایید.

۹- مزیت مهم نسپرسوساز چیست ؟

۱.امکان تهیه قهوه‌های غلیظ و مرغوب
۲. امکان تهیه بیش از ۹ نوع نوشیدنی مختلف با نسپرسوساز
۳. نوشیدنی در مدت زمان کوتاهی آماده سرو می‌شود.
۴. قیمت محصول با توجه به امکانات کامل و کاربردی در کنار طول عمر بالایی که دارد معقول است.
۵. افرادی که نسپرسوساز خریداری می‌کنند عموما افرادی هستند که به زمان و به روز بودن اهمیت زیادی می‌دهند در نتیجه شما با خرید نسپرسوساز جزوی از این افراد شناخته می‌شیود که ضمن اینکه به زمان اهمیت می‌دهید می‌خواهید بهترین کیفیت را در زندگیتان تجربه کنید.
۶. ابعاد کوچک، وزن کمی که دارد برای کسانی که در آپارتمان های کوچک یا محیط کارهای با فضای محدود زندگی می‌کنند گزینه ایده آلی است.
۷. فقط ۳۰ ثانیه طول می‌کشد تا آب به جوش بیاید و برای دم کردن قهوه آماده شود.
۸. میزان بار فشار در تهیه قهوه ۱۹ بار است و به خوبی می‌تواند عصاره موجود در ذرات قهوه را بیرون بکشد و رایحه دلپذیر و طعم گرم قهوه را آماده سرو کند.
۹. نگهداری، استفاده و تمیز کردن از دستگاه های نسپرسوساز بسیار ساده آسان است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha