• شنبه / ۲۲ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400082216983
  • منبع : نمایندگی همدان

استاندار مطرح کرد:

جوانگرایی، شایستگی و پاکدستی معیار انتخاب معاون سیاسی استانداری بود

جوانگرایی، شایستگی و پاکدستی معیار انتخاب معاون سیاسی استانداری بود

ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: جوانگرایی، شایستگی، پاکدستی، لیاقت فردی و اجتماعی مبنای انتخاب معاون سیاسی اجتماعی استانداری بود.

به گزارش ایسنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد شنبه ۲۲ آبان‌ماه در مراسم معارفه معاون سیاسی استاندار همدان، اظهار کرد: اساس حکمرانی دولت سیزدهم، عدالت، ظلم ستیزی و مقابله با فساد است.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: آقای آزادبخت، معاون سیاسی استاندار سابق همدان، با تعامل بسیار بالا، وحدت مجموعه شورای تامین را بر عهده داشتند.

وی با اشاره به انتصاب باب‌الحوائجی به عنوان معاون سیاسی جدید استاندار، توضیح داد: انتصاب ما بر مبنای جوانگرایی، شایستگی، پاکدستی، لیاقت فردی و اجتماعی بود.

استاندار همدان ادامه داد: آقای باب‌الحوائجی را به عنوان گزینه سمت معاون سیاسی استاندار با مدیران ارشد مطرح کردیم و تجویز و اجازه را از وزارت کشور گرفتیم و وی را به عنوان سرپرست منصوب می‌کنیم تا با طی کردن سیر فرآیند اداری به عنوان معاون انتخاب شود. 

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: این حوزه یکی از حوزه‌های اصلی است و تمام ماموریت ذاتی وزارت کشور در این حوره تجمیع شده و باید بر عملکرد فرمانداران نظارت داشته باشد.

مصطفی آزادبخت، معاون سیاسی سابق استاندار همدان نیز در این جلسه، اظهار کرد: بنده سال ۷۲ به استان همدان ماموریت پیدا کرده و در ملایر و نهاوند انجام وظیفه کردم، سال ۸۰ به استان همدان آمدم و در سال ۸۸ به عنوان فرماندار اسدآباد انتخاب شدم. پس از آن به ملایر رفتم و بعد مدیرکل حراست استان شدم و در زمان استانداری آقای شاهرخی به عنوان معاون سیاسی فعالیت کردم.

آزادبخت تصریح کرد: در همه مسئولیت‌هایی که بر عهده داشتم، نگاه من به نماینده ولی فقیه و روحانیت بوده و با توجه به اینکه ائمه جمعه در حوزه کاری من بودند، ارتباط تنگاتنگی با آن‌ها داشتم که باعث افتخار ماست.

وی خاطرنشان کرد: من در جایگاه معاونت سیاسی دو انتخابات را برگزار و سعی کردم امانتداری کنم.

معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان همدان، ادامه داد: طبیعی است که هر دولت باید نیروهای وابسته به خود را سرکار بیاورد و من هم دعا می‌کنیم عملکرد شما به مراتب بهتر از عملکرد ما باشد 

آزادبخت تاکید کرد: همدان مهد علما فقها اندیشمندان فقهاست، هشت هزار شهید بر تارک تاریخ این استان، می‌درخشند و مقام معظم رهبری این استان را دارلمومنین و المجاهدین نامیدند.

مهدی باب‌الحوائجی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان نیز در این مراسم، اظهار کرد: یک‌صدایی نمایندگان در انتخاب بنده، وظیفه من را سنگین‌تر خواهد کرد.

باب‌الحوائجی تصریح کرد: با توکل، توسل، اتحاد و انسجام، دست در دست عزیران به عنوان نمایندگان مردم خوب استان همدان، باید الوندی سرافرازتر از گذشته به مردم خوب ایران معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه در اقصی نقاط استان خدمتگزار مردم بودم، مطرح کرد: اعتمادسازی و تقویت بدنه اجتماعی جزئی از وظایف ماست و جوانگرایی و جوانسازی در رده‌های مختلف باید صورت گیرد و برنامه‌ریزی دقیق برای زندگی جوانان جزو برنامه‌های ماست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان خاطرنشان کرد: سند فرهنگی و قرآنی حتما به عنوان منشور تصویب خواهد شد و حوزه‌های علمیه جزء لاینفک برنامه‌های ماست چون هرجا فرهنگ مبتنی بر دین حاکم باشد، رشد و توسعه نیز در آنجا خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha