• پنجشنبه / ۲۰ آبان ۱۴۰۰ / ۱۹:۰۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400082015893
  • منبع : نمایندگی اردبیل

شهردار اردبیل تاکید کرد:

ساماندهی نیروی انسانی در اولویت شهرداری/241 نفر سهمیه ایثارگران تبدیل وضعیت می‌شوند

ساماندهی نیروی انسانی در اولویت شهرداری/241 نفر سهمیه ایثارگران تبدیل وضعیت می‌شوند

ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل گفت: ساماندهی نیروی انسانی در مجموعه شهرداری اردبیل در اولویت برنامه ریزی‌ها قرار دارد.

محمود صفری ۲۰ آبان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ۳۳۵ نفر از نیروهای شهرداری در آزمونی که ۲۵ آبان ماه در اردبیل برگزار خواهد شد، شرکت کرده و رقابت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: با مساعدت استانداری اردبیل قرار شد رفتگران و تعدادی از نیروهای فصلی نیز با دارا بودن مدرک تحصیلی در این آزمون شرکت کنند، هر چند که تهران برخی از ایرادات و اشکالات را به شرکت این نیروها در آزمون پیشرو گرفته است.
شهردار اردبیل در مورد رانندگان قراردادی و استیجاری شهرداری اردبیل تصریح کرد: نحوه قرارداد با رانندگان باید اصلاح شود تا حقوقشان را ترمیم کنیم
صفری از تبدیل وضعیت ۲۴۱ نفر سهمیه ایثارگران خبر داد و گفت: این نیروها که اغلب فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند در پست های اعلام شده بدون شرکت در آزمون استخدامی تبدیل وضعیت می شوند.
وی افزود: به همراه رئیس شورای شهر با حضور در وزارت کشور سعی کردیم تا مجوز استخدام و تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر را دریافت کنیم تا علاوه بر ایجاد پست های جدید، استخدام این نیروها براساس ضوابط و مقررات اعلام شده باشد.

ساماندهی نیروی انسانی در اولویت شهرداری/241 نفر سهمیه ایثارگران تبدیل وضعیت می‌شوند

ممنوعیت جذب نیروهای فصلی از بین فارغ‌التحصیلان دانشگاهی 

شهردار اردبیل ادامه داد: براساس بخشنامه جدید جذب و بکارگیری نیروهای فصلی از بین فارغ‌التحصیلان دانشگاهی منع قانونی دارد. 
صفری در مورد انتخاب پیمانکاران جدید حوزه خدمات شهری بیان کرد: در انتخاب پیمانکاران جدید تلاش شده تا دستکش و سایر لوازم رفت و روب را به همراه تجهیزات مورد نیاز برای کارگران تامین کنند.
وی گفت: تمام نیروهای بازنشسته شهرداری تا یک ماه آینده تعیین تکلیف می‌شوند و ما اجازه نمی‌دهیم حتی یک روز بیشتر از ۳۰ سال خدمت نیروی بازنشسته ای در شهرداری ادامه فعالیت دهد.
شهردار اردبیل افزود: در تامین قیر مورد نیاز و اجرای حکم دیوان عدالت اداری در بحث اراضی قولنامه ای و صدور پروانه برای این اراضی سعی می شود تا براساس قوانین اعلام شده اقدامات و برنامه ریزی ها انجام شود.
صفری گفت: ماموران اجرائیات به عنوان ضابط قضائی به تجهیزات و امکانات مناسب در برخورد با متخلفان مجهز خواهد شد تا از امنیت کامل بهره مند شوند.
وی تکمیل المان میدان وحدت، تحویل شهرک های جدیدالاحداث با پرداخت هزینه آماده سازی از سوی متولیان امر و سرعت اجرای پل نیایش و آقاباقر را یادآور شد و بیان کرد: در نشست اخیر با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار شد تا مشکلات اصحاب رسانه و روزنامه نگاران در ارتباط با تعامل بهتر با شهرداری جمع بندی شده تا با حضور اصحاب رسانه نسبت به حل مشکلات قدم های موثری برداریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha