• چهارشنبه / ۱۹ آبان ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400081915098

کسب عناوین برتر دانشگاه‌های منطقه ۹ در سیزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور

کسب عناوین برتر دانشگاه‌های منطقه ۹ در سیزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور

ایسنا/خراسان رضوی دانشجویان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کلان منطقه ۹ آمایشی با شرکت در رقابت‌های سیزدهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در رده انفرادی یک مدال طلا، یک نقره، سه برنز و ۱۵ دیپلم افتخار و ۲ رتبه سوم مرحله گروهی را کسب کردند.

این المپیاد علمی هر سال در ۲ مرحله آزمون انفرادی و گروهی برگزار می‌شود. شرکت کنندگان در این آزمون پس از رقابت دانشگاهی و کسب امتیازات لازم و بر اساس سهمیه بندی اعلام شده در ۶ حیطه استدلال بالینی، آموزش پزشکی، کارآفرینی دربستر دانشگاه‌های هزاره سوم، مدیریت نظام سلامت، تفکر علمی در علوم پایه و مطالعات میان رشته‌ای علوم انسانی و سلامت غربالگری می‌شوند.

مدال طلای حیطه استدلال بالینی این المپیاد را زهرا ثاقب و مدال نقره حیطه کار آفرینی در بستر دانشگاه‌های نسل سوم را نفیسه سادات حسینی، دانشجویان رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از آن خود کردند.

در حیطه مدیریت نظام سلامت مهرانه موحدی دانشجوی رشته پزشکی و علی درودی دانشجوی رشته فناوری اطلاعات سلامت از دانشگاه علوم پزشکی مشهد مدال برنز را کسب کردند. همچنین محمدرضا مجیدی، دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی گناباد، در حیطه مطالعات میان رشته‌ای علوم انسانی و سلامت موفق به دریافت مدال برنز شد.

در این دوره از رقابت‌ها دانشجویان غزاله پورعلی، عطیه کاوه، سهیلا صدیقی، سمیرا سلطانیان، فائزه موحدیان و علی شاهین از دانشگاه علوم پزشکی مشهد و محمد منتظمی صادقی از دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی شایسته دریافت دیپلم افتخار حیطه استدلال بالینی شدند.

در حیطه مدیریت نظام سلامت محمد محبی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد و صادق دولتخواه از دانشگاه علوم پزشکی سبزوار دیپلم افتخار دریافت نمودند. دیپلم افتخار حیطه آموزش پزشکی به دانشجویان سارا نجفی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد و محمدحسین ابروی از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند رسید.

سیدمحمد موسوی از علوم پزشکی بیرجند و پویان شکوری از دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی دیپلم افتخار حیطه کارآفرینی در بستر دانشگاه‌های نسل سوم را دریافت کردند.

دیپلم افتخار حیطه مطالعات میان رشته‌ای علوم انسانی و سلامت به سید امیر آصف آگاه از علوم پزشکی مشهد و امیررضا نوروزی از علوم پزشکی سبزوار اهدا شد.

به گزارش وبدا در مرحله گروهی سیزدهمین المپیاد علمی در حیطه‌های استدلال بالینی و کارآفرینی در بستر دانشگاه‌های هزاره سوم دانشجویان کلان منطقه ۹ رتبه سوم را کسب کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha