• چهارشنبه / ۱۹ آبان ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1400081915037
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

فرماندار خوی:

پایانه مسافری رازی خوی بهمن امسال به بهره برداری می رسد

پایانه مسافری رازی خوی بهمن امسال به بهره برداری می رسد

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار خوی گفت: مدیران باید نقدها را تحمل را تحمل کنند.

حسین عباسی امروز ۱۹ آبان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر مدیران در یک اتاق شیشه ای نشسته و زیرنظر نگاه تیزبینانه رسانه ها و افکارعمومی در چارچوب قانون کار خودشان را انجام می دهند.

وی بابیان اینکه باید مدیران نقدها را تحمل کنند، تصریح کرد: باید ارتباط و تعامل دوسویه با رسانه ها توسط مدیران بصورت مستمر و فعال ادامه داشته باشد.

عباسی با اشاره به اینکه چرخ اقتصادی مملکت در حال چرخش است، اظهار کرد : با وجود تحریم های ظالمانه و کرونا به همت دولت مردان وهمکاری مردم چرخ اقتصاد می چرخد.

عباسی با انتقاد از اینکه چرا نباید جاده خوی _ قطور و مقبره شمس تا کنون ساخته نشده باشد، افزود: غفلت های صورت گرفته در گذشته عامل این تعلل در بهره برداری از پروژه ها بوده است و باید شاسته سالاری در جایگاه ها و پست ها رعایت شود و افراد شایسته دلسوز بر مسند امور قرار گیرند.

عباسی ادامه داد : انتقال آب از سد آغ چای به خوی و ساخت سد بر روی رودخانه الند باید پیگیری شود و زحمات نماینده خوی در اتمام فاز مطالعاتی احداث سد و تلاش برای تخصیص اعتبارات قابل تقدیر است.

فرماندار خوی از تخصیص ۲۶ میلیاردتومان از اعتبارات خوی خبر داد و گفت : بودجه تصویبی خوی ۹۲ میلیارد تومان بود.

وی از پیشرفت ۸۶ درصدی پایانه رازی خبر داد و گفت: زیباترین گمرک کشور قبل از ۲۲ بهمن از محل اعتبارات ملی با اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

عباسی با اشاره به اینکه راه های مواصلاتی اصلی خوی با ۶۱ میلیارد تومان اعتبار و پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در دست احداث است، تصریح کرد : در حوزه راه های روستایی ۱۵ پروژه با اعتبار ۳۰میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال اجرا و احداث است. 

فرماندار خوی ادامه داد : در حوزه مدرسه سازی ۳۴ پروژه با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در دست احداث اند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha