• سه‌شنبه / ۱۸ آبان ۱۴۰۰ / ۲۰:۳۳
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1400081814426
  • خبرنگار : 71576

هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال

باخت دوباره ذوب‌آهن در شب درخشان ارسلان/ ادامه روند خوب خانه بسکتبال خوزستان

باخت دوباره ذوب‌آهن در شب درخشان ارسلان/ ادامه روند خوب خانه بسکتبال خوزستان

تیم‌ بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان در شبی که ارسلان کاظمی بار دیگر دبل دبل کرد، مقابل حریف خود شکست خورد.

به گزارش ایسنا، در جریان بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، امروز(سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰) دو دیدار از گروه الف رقابت‌ها برگزار شد که در پایان، تیم‌های خانه بسکتبال خوزستان و کاله موفق شدند برابر حریفان قدرتمند خود به پیروزی دست پیدا کنند.

در نخستین بازی امروز، شاگردان حماد سامری در تیم خانه بسکتبال خوزستان در یک بازی نزدیک با حساب ۶۹ - ۶۳ حریف خود مس کرمان را شکست دادند. شاگردان سامری کوارترهای اول و دوم بازی را ۱۲-۷ و ۲۲-۱۲ پیروز شدند و در کوارترهای سوم و چهارم ۱۷-۱۹ و ۱۸-۲۵ شکست خوردند.

در انتهای این بازی، «نوآرما بارو» با کسب ۱۲ امتیاز و ۱۳ ریباند برای خانه بسکتبال خوزستان دبل دبل کرد و با تاثیرگذاری ۱۸، بهترین بازیکن زمین شد. امتیاز آورترین بازیکن این مسابقه هم آرش ثابتی از تیم خوزستان بود که ۲۴ امتیاز را به دست آورد.

در دومین مسابقه امروز هم تیم کاله با نمایشی خیره کننده، حریف قدرتمند خود ذوب‌آهن اصفهان را ۸۰ - ۶۹ شکست داد تا شگفتی دیگر در لیگ به ثبت برسد. بازیکنان کاله در کوارترهای اول، دوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۲۴-۱۹، ۲۳-۲۱ و ۱۷-۶ به برتری رسیدند تا با وجود شکست ۱۶-۲۳ در کوارتر سوم، برنده بازی شوند.

در انتهای این بازی هم ارسلان کاظمی همانند دیگر نمایش‌های خود ستاره زمین شد، اما نتوانست مانع شکست ذوبی‌ها شود. او در این بازی ۱۶ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۴ پاس گل را به ثبت رساند تا با تاثیرگذاری ۳۲ بهترین بازیکن زمین باشد.

امتیازآورترین بازیکن این دیدار اما جلال آقامیری از تیم کاله بود. فوروارد کاله با کسب ۲۳ امتیاز، ۷ ریباند و ۲ ریباند تاثیرگذاری ۲۷ را به ثبت رساند تا ستاره تیم خود شود. دیگر بازیکن امتیاز آور این بازی هم متین آقاجانپور از کاله بود که ۲۱ امتیاز و ۸ ریباند را به ثبت رساند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha