• سه‌شنبه / ۱۸ آبان ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400081813897
  • خبرنگار : 50405

استاندار خراسان رضوی: 

رسانه‌ها از بروز التهاب در جامعه جلوگیری کنند

رسانه‌ها از بروز التهاب در جامعه جلوگیری کنند

ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی با اشاره به ضرورت جلوگیری از بروز التهاب در جامعه، گفت: در حال حاضر یکی از ضرورت‌های مدیریت جامعه جلوگیری از بروز التهاب کاذب و واقعی است که در این خصوص رسانه‌ها بسیار می‌توانند اثرگذار باشند.

یعقوبعلی نظری در نشست مشترک با اعضاء قرارگاه رسانه استان خراسان رضوی که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: ما در جایگاه خدمت مأمور به تلاش هستیم و باید در نتیجه تفکر عمل کنیم.

وی با اشاره به ضرورت جلوگیری از بروز التهاب در جامعه، تصریح کرد: باید از آرامش جامعه مثل سلامت فردی خودمان مراقبت کنیم. در حال حاضر یکی از ضرورت‌های مدیریت جامعه جلوگیری از بروز التهاب کاذب و واقعی است که در این خصوص رسانه‌ها بسیار می‌توانند اثرگذار باشند.

نظری خاطرنشان کرد: دشمن همواره در حال انجام عملیات روانی است و  اهالی رسانه باید این موضوع را در نظر داشته باشند.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: به دنبال این هستیم که علاوه بر فعال کردن ظرفیت‌های موجود غیر فعال، برای ایجاد و گسترش ظرفیت‌های جدید نیز اقدام شود.

وی عنوان کرد: رویکرد ما دستگاه‌محور است و دستگاه‌ها باید در ارتباط با وظایف خود فعال شوند. همچنین باید جریان‌های مردمی را در همه عرصه‌ها فعال کنیم و دستگاه‌ها فقط هدف‌گذاری عملیاتی را انجام دهند.

نظری یکی از مشکلات اساسی دربرخی از دستگاه‌ها را نبود مدیریت و پیگیری دانست و گفت: در عین حالی که همه بخش‌ها را مدیریت می‌کنیم، مردم باید صداقت را حس کنند.

وی با اشاره به هدفمند بودن سفرهای شهرستانی، بیان کرد: در این سفرها مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار پیشین خراسان رضوی را پیگیری خواهیم کرد تا به نتیجه برسند.

استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: برای باز شدن گره‌های مردم در یک فضای تعاملی و منطقی باید همه با هم کار کنیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در این نشست مشترک، مدیران و نمایندگان رسانه‌ها نیز به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha