• دوشنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400081713074
  • خبرنگار : 30054

با ۳ هدیه تبلیغاتی جدید و خلاق برای مبارزه با کرونا آشنا شوید!

با  ۳ هدیه تبلیغاتی جدید و خلاق برای مبارزه با کرونا آشنا شوید!

با این ۳ هدیه تبلیغاتی جدید شرکت‌‏ها می‌‏توانند علاوه بر تبلیغ نام و برند خود، به مبارزه علیه بیماری کرونا کمک کرده و علاوه بر بهرمنده‌ شدن از مزایای تبلیغاتی به رسالت اجتماعی خود نیز عمل کنند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام هورهدیه مانا، در این مطلب سه هدیه تبلیغاتی جدید و خلاق را معرفی می‌کنیم.

دستگاه ضدعفونی کننده با اشعه یو وی(UV):

با  ۳ هدیه تبلیغاتی جدید و خلاق برای مبارزه با کرونا آشنا شوید!

 شاید پیش از این نمونه‏‌های مختلف لامپ‌‏های یو وی(UV) را در مراکز بهداشتی و دیگر ارگان‏‌ها دیده باشید. استفاده از اشعه یو وی(UV) قبل از همه‏‌گیری کووید ۱۹ معمولا به این مراکز ختم می‏‌شد. اما رفته رفته با همه‏‌گیری ویروس کرونا، دستگاه‏‌های یووی(UV) کاربردهای گسترده‌تری نسبت به قبل یافته‌اند.

دستگاه یووی سنیتایزر هدایای تبلیغاتی هور با استفاده از همین تکنولوژی ساخته شده است. قابل حمل (پرتابل) بودن این وسیله باعث می‌شود تا همواره و به راحتی وسایل را استریل نموده و در مواقعی که استفاده از ضدعفونی کننده‌ها خطرناک یا غیرممکن است، این وسیله انتخاب بسیار مناسبی برای استریل کردن باشد. برای مثال در موادغذایی و میوه‌ها مانند توت‏ فرنگی یا البسه و لوازم الکترونیکی که استفاده از ضدعفونی کننده‌های مایع مانند الکل باعث تخریب آن‌ها می‌شود، استفاده از اشعه یو وی(UV) انتخاب هوشمندانه‌تری است.


اسپری الکل هوشمند مدل North Mist:

با  ۳ هدیه تبلیغاتی جدید و خلاق برای مبارزه با کرونا آشنا شوید!

این دستگاه هوشمند اتوماتیک در بالای خود به چشم الکترونیکی مجهز است. لذا به محض نزدیک شدن، پاشش الکل را شروع کرده و به محض دور شدن آن را قطع می‌کند. این فرآیند از مصرف بیش از حد مواد ضدعفونی کننده جلوگیری کرده و به سلامت افراد و محیط زیست کمک می‌کند.

عملکرد بدون تماس آن از نظر بهداشتی نسبت به مدل‌های تماسی کارائی بیشتری داشته و کاربرد رومیزی این دستگاه باعث می‌شود تا در مصارف تبلیغاتی نشان و آرم تجاری برای مدت طولانی‌تری پیش روی مخاطب قرار گیرد. این به بطور چشمگیری به افزایش آگاهی از برند کمک می‌کند.  

خودکارهای اسپری دار یا الکلی:

با  ۳ هدیه تبلیغاتی جدید و خلاق برای مبارزه با کرونا آشنا شوید!

همانطور که مطلع هستید بعد از همه‌گیری ویروس کرونا استفاده از لوازم شخصی از اهمیت بالایی برخوردار شده است. این در حالی است که جهت حفظ سلامت در اماکن عمومی لوازمی که قبلا براحتی در اختیار ارباب رجوع قرار داشتند از دسترس خارج شده‌اند. خودکارها مهمترین این لوازم بودند و امروزه کمتر محلی پیدا می‌کنید که در آن‌ها خودکار در اختیار ارباب رجوع قرار داده شود. از طرف دیگر همراه داشتن اسپری‌های ضدعفونی کننده‌ با توجه به ابعاد و حجم آن‌ها آزار دهنده و سخت است. این یک نیاز جهانی است. بنابراین شرکت‌های بزرگ تولیدکننده هدایای تبلیغاتی محصولی ساختند تا هر دو این مشکلات را به بهترین شکل ممکن حل کند. خودکارهای اسپری دار اختراع جدیدی هستند که علاوه بر قابلیت نوشتن، از مخزن اسپری آن‌ها می‌توان برای ضدعفونی کردن یا حتی اسپری عطر استفاده کرد.

برای خرید این ۳ محصول فوق‌العاده و دیدن دیگر محصولات جدید و کاربردی، از شما دعوت می‌کنیم از وب سایت شرکت هور به آدرسhoorgifts.ir  دیدن نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha