• یکشنبه / ۱۶ آبان ۱۴۰۰ / ۱۵:۵۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400081612376
  • خبرنگار : 50093

معاون استاندار خراسان رضوی مطرح کرد

لزوم جذب گردشگر سلامت از اقصی نقاط دنیا

لزوم جذب گردشگر سلامت از اقصی نقاط دنیا

ایسنا/خراسان رضوی معاون استاندار خراسان رضوی گفت: فرآیند جذب گردشگران سلامت از اقصی نقاط دنیا مخصوصا کشورهای دارای جمعیت مسلمان و شیعه باید در جریان باشد که از اهمیت خاصی برخوردار بوده و می‌تواند در رونق اقتصادی تاثیر بگذارد.

محمدصادق براتی در حاشیه دومین جلسه گردشگری سلامت خراسان رضوی با اشاره ویژگی‌های سامانه جامع مدیریت گردشگران سلامت، اظهار کرد: سامانه جامع مدیریت گردشگران سلامت می‌تواند روابط گردشگران را با جامعه سلامت تنظیم و سطح دسترسی آنان را به مراکز درمانی دارای مجوز متخصصین تسهیل کرده و به رونق‌بخشی و پویایی این عرصه کمک شایانی کند.

وی افزود: آنچه که باید در دستور کار دستگاه‌های متولی و شرکت‌های تسهیل‌گر قرار گیرد، فرآیند جذب گردشگران سلامت از اقصی نقاط دنیا مخصوصا کشورهای دارای جمعیت مسلمان و شیعه است که از اهمیت خاصی برخوردار بوده و می‌تواند در رونق اقتصادی اثرگذار باشد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: کلیه مسائل گردشگری سلامت در استان قابل حل بوده و در سایه تعامل و همکاری بخش‌های مختلف گردشگری و سلامت صورت می‌پذیرد.

براتی با تأکید بر ضرورت نظارت و بازدید از نحوه ارائه خدمات به گردشگران سلامت و اهمیت آن، عنوان کرد: لازم است تیم‌های تخصصی برای این موضوع تشکیل و ارزیابی‌های لازم صورت پذیرد .

بر اساس گزارش اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در این جلسه که به منظور بررسی طرح‌های ساماندهی عرصه سلامت زائرین تشکیل شد اهم موضوعات این طرح‌ها مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین سامانه جامع مدیریت گردشگری سلامت ایرانیان از جمله زیرساخت‌های نرم افزاری است که در راستای تسهیلگری نحوه ورود و خروج، تامین امنیت، اطلاع‌رسانی،ثبت درخواست و...برای گردشگران سلامت طراحی و در آینده مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha