• پنجشنبه / ۱۳ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400081310060
  • منبع : نمایندگی اردبیل

در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی؛

یادواره شهدای والفجر ۴ در اردبیل برگزار شد

یادواره شهدای والفجر ۴ در اردبیل برگزار شد

ایسنا/اردبیل یادواره شهدای والامقام عملیات والفجر ۴ در آستانه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در اردبیل برگزار شد.

در این مراسم ۱۳ آبان که با حضور آحاد مردم، فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار شد، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل شهدا را مایه فخر و شرف ایران اسلامی توصیف کرد و گفت: استکبار جهانی تلاش کرد تا جمهوری اسلامی ایران را با حمله نظامی سرنگون کند اما امروز این ملت با پشت سر گذاشتن مقاطع مختلف پابرجا، پیروز و سرافراز است.

سردار غلامحسین محمدی اصل اظهار کرد: آنهایی که با ایران ستیز و عناد کردند، امروز بساطشان برچیده شده در حالی که ملت غیور و غیرتمند ایران در صحنه دفاع از اسلام و ارزش‌های آن پابرجا هستند و استکبار جهانی به معجزه فرهنگ شهادت و ایثار به خوبی پی برده است.

وی با بیان اینکه در این مقطع باید با اعتماد به جوانان بسیاری از مشکلات کشور را رفع کرد، افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری اعتماد به جوانان را اصلی‌ترین سرمایه پیشرفت کشور توصیف کرده و بر این باوریم در این مسیر باید بیش از هر زمان دیگر اعتماد به نفس جوانان را افزایش دهیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزاری چنین یادواره‌هایی را در حقیقت بازشناسی راه، سیره و سلوک شهدای والاتبار توصیف کرد و ادامه داد: در آستانه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به همه یاوه‌گویان اعلام می‌کنیم که ملت ایران در مسیر پشتیبانی نظام اسلامی ناامید و مأیوس نیست بلکه در حل مشکلات توان مضاعفی وجود دارد که با نگاه واقع‌بینانه و مدیریت جهادی می‌توان از سنگلاخ‌ها و مشکلات اقتصادی نیز به راحتی عبور کرد.

محمدی اصل در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: این مشکلات قطعا سخت‌تر و دشوارتر از جنگ هشت ساله نیست و با یک همت و اراده جمعی می‌توان در این مقطع هم بر توطئه اقتصادی و هم بر شیطنت‌های رسانه‌ای و جنگ روانی دشمن غلبه کرده و توان جمهوری اسلامی ایران را اعتلا بخشیم.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز بدخواهان بیشماری را دارد که در نقطه مقابل الگوی ارائه شده جمهوری اسلامی ایران امروز در کشورهای مختلف طرفداران بیشماری پیدا کرده به طوری که مجموعه بسیج توانسته با عملکرد بی‌نظیر خود در سایر کشورها برای شکل‌گیری چنین مجموعه‌ای شیفتگان و علاقمندان بیشماری پیدا کند.

در این مراسم که همراه با شعرخوانی و مداحی بود، از طرح مشن‌گرافی استکبارستیزی که توسط بسیج دانشجویی تهیه شده، رونمایی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha