• سه‌شنبه / ۲۷ مهر ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1400072719292
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی:

وحدت از مهم‌ترین راهبردهای بنیادین اقتدار امت اسلامی در همه زمان‌هاست

وحدت از مهم‌ترین راهبردهای بنیادین اقتدار امت اسلامی در همه زمان‌هاست

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: وحدت از مهم‌ترین راهبردهای بنیادین اقتدار امت اسلامی در همه زمان‌ها و مکان‌ها است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، حمید ملانوری در پیامی به مناسبت هفته وحدت که از امروز ۱۲ ربیع‌الاول (۲۷ مهر ماه) آغاز شد با اشاره به این کلام مقام معظم رهبری که فرمودند "به نظر ما هفته‌ وحدت خیلی مهم است و اتحاد مسلمانان، درمان بسیاری از دردهای امت اسلامی است" افزود: ربیع الاول این ذخیره‌گاه برکت‌های خداوندی، به جهت وجود نازنین آخرین فرستاده پروردگار، به‌درستی بهار ماه‌ها نام گرفته است.

وی اظهار کرد: حضرت رسول (صلی الله علیه و آله و سلم) در این ماه عزیز پا به عرصه خاکی دنیا گذاشت تا پیام‌آور صلح و دوستی بوده، این باور را در همه قرون و اعصار نهادینه سازد که وحدت امت اسلامی، از مهمترین راهبردهای بنیادین اقتدار امت اسلامی در تمامی زمان‌ها و مکان‌هاست.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: تعیین روزهایی نیکو در این ماه عزیز با عنوان "هفته وحدت" که نشأت گرفته از اندیشه وحدت آفرین بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) است ، بیانگر نتیجه دادن این راهبرد و نشان دهنده جاری و ساری بودن روحیه وحدت و همدلی در ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) رسول صلح و بیداری و امام جعفر صادق (ع) سرچشمه علم و حکمت و مؤسس مذهب جعفری به تمامی مسلمانان جهان به‌ویژه مردم متدین استان که با وحدت دیرپا و ماندگار خود، خراسان جنوبی را به عنوان سرزمین مودت بین شیعه و سنی در ایران اسلامی بلندآوازه کرده‌اند، این یکپارچگی ستودنی در سایه اسلام را ارج نهاده، امید آن دارم که در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) و با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (حفظه الله) با تقویت و گسترش این روحیه همبستگی و وفاق، شاهد بالندگی و سربلندی بیش از پیش این دیار پایدار باشیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha