• شنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۰ / ۰۹:۲۲
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1400072416429
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

استاندار:

فرمانداران بر نحوه توزیع گاز نظارت جدی داشته باشند

فرمانداران بر نحوه توزیع گاز نظارت جدی داشته باشند

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: فرمانداران بر نحوه توزیع گاز نظارت جدی داشته باشند تا مردم در فصل زمستان با مشکل خاصی روبرو نشوند.

به گزارش ایسنا- حسین مدرس خیابانی در نشست تامین گاز زمستان افزود: دستگاه‌های دست‌اندرکار در زمینه تامین سوخت زمستان اقدامات لازم را انجام دهند تا در این فصل سرد مردم سیستان و بلوچستان با مشکل کمبود سوخت مواجه نشوند.

استاندار بیان کرد: اقدامات لازم در زمینه واگذاری جایگاه‌های سی ان جی در سیستان و بلوچستان توسط دستگاه‌های دست‌اندرکار انجام شود.

مدرس خبابانی با تاکید بر اینکه سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت نظارت کافی داشته باشند تا دست دلالان در بازار گاز مایع قطع شود افزود: لازم است تا بر نحوه تامین سیلندر گازمایع اقدام جدی صورت گیرد تا مردم با مشکل کمبود سیلندر گاز مواجه نشوند.

وی ادامه داد: فرمانداران باید در زمینه توزیع نظارت کنند چراکه بازوی اجرایی و نظارتی ما در زمستان پیش‌رو هستند لذا باید تمام تلاش خود را بکار گیرند.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: آگاهی‌بخشی نسبت به مخاطرات استفاده از سیلندر گازمایع در خودرو به صورت جدی در دستور کار باشد چراکه در گذشته حوادث زیادی رخ داده که باید در این زمینه دقت لازم به‌عمل آید.

وی گفت: شرکت گاز تا کنون اقدامات بسیار خوبی در زمینه لوله گذاری گاز شهری در سطح شهر زاهدان انجام داده و نیاز است تا شهروندان با استفاده از تسهیلاتی که در اختیار آنان قرار می گیرد نسبت به گازکشی منازل خود اقدام کنند.

استاندار خاطرنشان کرد: میزان اشتراک گاز خانگی و جایگاه‌های سی ان جی در این استان با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان باید افزایش یابد بنابراین مسوولان در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha