• جمعه / ۲۳ مهر ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400072316102
  • خبرنگار : 50175

نماینده ولی‌فقیه در استان:

علت عدم توسعه لرستان کمبود بودجه‌های ملی و اعتبارات متمرکز است

علت عدم توسعه لرستان کمبود بودجه‌های ملی و اعتبارات متمرکز است

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: علت عدم توسعه استان کمبود بودجه‌های ملی و اعتبارات متمرکز است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد که امروز ۲۳ مهرماه برگزار شد، اظهار کرد: امروز شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام است که این روز را به همه ملت ایران به‌ویژه مردم لرستان تسلیت عرض می‌کنیم و باید گفت آنچه باعث غیبت امام زمان عجل الله شد این بود که مردم قدر نعمت امامان خویش را ندانسته و همین امر موجب تبدیل به غیبت صغرا و کبرای امام زمان شد.

وی تصریح کرد: باید گفتار، رفتار و کردار ما نبوی، علوی و مهدوی پسند باشد تا ناسپاسی‌های گذشته فراموش و اسباب ظهور فراهم شود.

امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به‌روز پیوند اولیا و مربیان روز تربیت‌بدنی و روز ورزش پارالمپیک، افزود: از قهرمانان پارالمپیک جانبازان و معلولین که موفق به کسب طلا و نقره شدند و پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآوردند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

شاهرخی با اشاره به‌روز عصای سفید و روز نابینایان، اضافه کرد: همه مسئولان وظیفه دارند امکانات و زیرساخت‌های مانند مناسب‌سازی پیاده‌روها، وسایل نقلیه، مراکز ورزشی و فرهنگی مورد نیاز نابینایان را فراهم کنند.

وی بیان کرد: علت عدم توسعه لرستان کمبود بودجه ملی است و استاندار جدید لرستان استفاده بیشتر از بودجه‌های ملی و اعتبارات متمرکز را در اولویت خود قرار دهد، زیرا که اغلب پروژه‌های نیمه‌تمام و سدهای نیمه‌کاره استان به خاطر نبود اعتبار تکمیل نشده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: باید از هم‌اکنون با برنامه‌ریزی مدون و دقیق و رصد پروژه‌ها آماده سفر ریاست جمهوری به استان باشیم.

شاهرخی اظهار کرد: باید تلاش شود، ضعف‌های سفرهای گذشته مقامات کشوری به استان برطرف و در سفر آیت‌الله رئیسی به لرستان بتوانیم نهایت استفاده را برای توسعه استان ببریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha