• جمعه / ۲۳ مهر ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400072316028
  • خبرنگار : 50093

عضو شورای شهر مشهد:

شورای شهر مشهد دنبال تسهیل‌گری در زمینه ورزش‌وجوانان است

شورای شهر مشهد دنبال تسهیل‌گری در زمینه ورزش‌وجوانان است

ایسنا/خراسان رضوی یک عضو شورای شهر مشهد گفت: شورای ششم با تصویب راه‌اندازی کمیسیون ویژه ورزش‌وجوانان به دنبال تسهیل‌گری در حوزه ورزش است.

مهدی ناصحی شامگاه گذشته، ۲۲ مهر ماه، در همایش خانواده ورزش و رسانه که به همت انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی در هتل پردیسان مشهد برگزار شد، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت ورزش منجر به افزایش سلامت و آرامش جامعه می‌شود. اخیرا همین انسجامی که به دلیل پیروزی‌های پی در پی در مسابقات کشتی میان مردم ایران شکل گرفت، اتفاق ارزشمندی بود که دولت و دستگاه‌های حاکمیتی نمی‌توانند چنین انسجامی را در هیچ زمینه مشابهی برای کشور ایجاد کنند. لحظه‌ای که حسن یزدانی بر حریف خود غلبه کرد، با هیچ لحظه‌ای قابل معامله نیست.

وی افزود: ورزش تنها حوزه‌ای است که فارغ از هر نگرش مذهبی، سیاسی و فکری می‌تواند مردم را زیر یک پرچم جمع کند. اگر مدیری به این ظرفیت توجه نکند، زمان خود را هدر داده است. مدیران شهری مشهد برای توسعه ورزش همگانی در این شهر نگاه ویژه‌ای دارند و قطعا اقداماتی در این خصوص انجام خواهند داد.

نایب‌رییس شورای شهر مشهد گفت: از ورزشی حمایت می‌کنیم که نام مشهد را در عرصه ملی ارتقا دهد. برای ما مهم است که مشهد به جایگاه قدیم خود در حوزه ورزش دست پیدا کند که البته این موضوع به اختصاص منابعی خاص نیاز دارد. امسال در شهرداری مشهد با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستیم اما مسیر ورزش توسعه پیدا خواهد کرد. توسعه ورزش محلات، به ویژه استفاده از ظرفیت مستعدین کم‌برخوردار، جزو اولویت‌های اصلی مدیران شهری است.

همچنین سیدحسین علوی‌مقدم، دیگر عضو شورای شهر مشهد، در این نشست خاطرنشان کرد: شورای ششم به عنوان یک شورای جهادی نگاه ویژه‌ای به ورزش دارد. شورای ششم با تصویب کمیسیون ویژه ورزش‌وجوانان به دنبال تسهیل‌گری در حوزه ورزش است. برنامه‌های مختلفی در حوزه ورزش داریم اما ابتدا باید حوزه مدیریت شهری نظام‌مند شود.

وی افزود: کارگروهی از بدنه پیشکسوتان و رسانه ورزش خراسان رضوی در این کمیسیون تشکیل خواهیم داد. در شورای شهر و کمیسیون ورزش به روی تمام پیشکسوتان و رسانه ورزش باز است تا بتوانیم اتفاقات ویژه‌ای برای مشهد رقم بزنیم. ورزش همگانی قطعا در اولویت شورای ششم قرار دارد اما از آنجا که ورزش قهرمانی ایجاد انگیزه می‌کند، به این موضوع نیز توجه خواهیم داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha