• پنجشنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400072215643

دبیر شورای راهبردی دانشگاه سبز دانشگاه فردوسی:

همکاری میان الیت و دانشگاه فردوسی یک بازی «برد - برد» است

همکاری میان الیت و دانشگاه فردوسی یک بازی «برد - برد» است

ایسنا/خراسان رضوی دبیر شورای راهبردی دانشگاه سبز دانشگاه فردوسی گفت: همکاری میان طرح الیت و دانشگاه فردوسی در طرح ساماندهی تردد خودرو، برای شهرداری مشهد از جهت تاثیرگذاری ترافیک اطراف دانشگاه در محیط شهری مفید است، همچنین برای دانشگاه فردوسی هم از نظر زیرساخت موجود در الیت حالت بهینه‌تری دارد.

سید یاسر بنی‌هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص جلوگیری از روند همکاری طرح الیت و دانشگاه فردوسی مشهد، اظهار کرد: با توجه به تغییر مدیریت شهرداری مشهد، ادامه روند همکاری الیت و دانشگاه موقتا توقف پیدا کرده است. در صورتی که علاقه‌مند به ادامه همکاری نیز نباشند ما اصراری نداشته و به صورت مستقل طرح را پیش خواهیم برد.

وی افزود: شهرداری مشهد به عنوان پیمانکار دانشگاه در تامین زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح ساماندهی تردد خودرو انتخاب شده بود. در صورتی که مدیریت جدید شهرداری علاقه‌مند به ادامه این همکاری باشد این طرح ادامه پیدا خواهد کرد. البته با تغییر پیمانکار طرح ساماندهی تردد خودرو ممکن است نیازمند ایجاد تغییراتی در روند اجرای طرح باشیم. دانشگاه همچنان هوشمندسازی تردد خودرو را در برنامه‌های خود دارد. برای رایزنی در خصوص ادامه یا توقف همکاری نیازمند برگزاری یک جلسه با شهرداری مشهد هستیم که احتمالا تا دو هفته آینده مشخص خواهد شد.

دبیر شورای راهبردی دانشگاه سبز با اشاره به اینکه همکاری طرح ساماندهی تردد خودو و الیت یک بازی «برد - برد» است، ادامه داد: درحال تلاش برای پیش بردن سیستم ساماندهی تردد خودرو به سمت کنترل هوشمند هستیم. این برنامه تغییری نخواهد کرد، اما ممکن است در سازوکار آن تغییراتی ایجاد شود. همکاری میان طرح الیت و دانشگاه فردوسی در طرح ساماندهی تردد خودرو، می‌توانست برای شهرداری مشهد از جهت تاثیرگذاری ترافیک اطراف دانشگاه در محیط شهری مفید باشد. همچنین برای دانشگاه فردوسی هم از نظر زیرساخت موجود در الیت حالت بهینه‌تری بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha