• چهارشنبه / ۲۱ مهر ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۲
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1400072114859

رئیس پردیس خواهران دانشگاه قم:

با بازگشایی دانشگاه در بُعد فرهنگی، بسیار قوی‌تر از قبل عمل می‌کنیم

با بازگشایی دانشگاه در بُعد فرهنگی، بسیار قوی‌تر از قبل عمل می‌کنیم

ایسنا/قم رئیس پردیس خواهران دانشگاه قم گفت: با توجه به آسیب‌های جدی که فضای مجازی در دوران کرونا برای دانشجویان ایجاد کرده با بازگشایی دانشگاه به لحاظ فرهنگی باید بسیار قوی‌تر از قبل عمل نمائیم و دانشگاه و جهاددانشگاهی باید با کمک یکدیگر و با بررسی مشکلات و آسیب‌های پیش رو دانشجویان را به مسیر پیشرفت و دوری آسیب‌های فرهنگی و دینی که دشمنان برای آن‌ها ایجاد کردند سوق دهیم.

دکتر سرلک، رئیس پردیس خواهران دانشگاه قم، با علی حسینی، معاون فرهنگی آموزشی جهاددانشگاهی استان قم، و نوشین صادقی، مدیر شعبه جهاددانشگاهی، در دانشگاه قم  دیدار و گفت‌وگو کردند.

در ابتدای این جلسه حسینی ضمن تبریک انتصاب دکتر سرلک به عنوان رئیس پردیس خواهران دانشگاه به معرفی بخش‌ها و قسمت‌های مختلف جهاددانشگاهی در کشور و استان پرداخت و ضمن بیان فعالیت‌های این نهاد به ارائه برنامه‌های در حال اجرا و اجرا شده در سطح استان و دانشگاه ها پرداخت.

سرلک توانمندی جهاددانشگاهی را زمینه مناسبی برای همکاری‌های بیشتر با دانشگاه عنوان کرد و از فعالیت‌های جهاددانشگاهی در تمامی بخش های آموزشی و فرهنگی و پژوهشی در دانشگاه حمایت کرد و گفت: با توجه به آسیب های جدی که فضای مجازی در دوران کرونا برای دانشجویان ایجاد کرده با بازگشایی دانشگاه به لحاظ فرهنگی باید بسیار قوی‌تر از قبل عمل نمائیم و دانشگاه و جهاددانشگاهی باید با کمک یکدیگر و با بررسی مشکلات و آسیب‌های پیش رو دانشجویان را به مسیر پیشرفت و دوری آسیب‌های فرهنگی و دینی که دشمنان برای آن‌ها ایجاد کردند سوق دهیم.

وی افزود: در این مدت که دانشجویان با دانشگاه فاصله گرفته‌اند دشمن در فضای مجازی عقاید و ذهن آن‌ها را هدف قرارداده و بیشتر از همیشه توانسته به اهداف خود نزدیک شود و ما باید با همکاری و همفکری یکدیگر به اجرای هرچه بیشتر طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی با محوریت تقویت عفاف و حجاب بپردازیم.

حسینی نیز در این دیدار آسیب‌های ایجاد شده در جوانان را بسیار جدی دانست، و عنوان کرد: ابتدا باید با انجام نظرسنجی از دانشجویان و داده‌های به دست آمده همفکری کنیم و طرح‌ها و برنامه‌ها را با محوریت کنترل و پیشگیری آسیب‌های ایجاد شده تدوین و اجرا بنماییم. 

در این دیدار صادقی نیز به بیان برنامه‌های اجرا شده در سطح دانشگاه و خوابگاه‌ها و همچنین اجرای طرح‌های پیش رو در دانشگاه پرداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha