• چهارشنبه / ۲۱ مهر ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۱
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1400072114785

یک فعال اجتماعی در یزد:

مدیران شهری تامین زیرساخت‌های دوچرخه‌سواری بانوان را جدی بگیرند

مدیران شهری تامین زیرساخت‌های دوچرخه‌سواری بانوان را جدی بگیرند

ایسنا/یزد مسئول پویش دوچرخه‌سواری «آسمان آبی، رکاب سبز» در یزد با تاکید بر این که نیمی از جامعه را بانوان شامل می‌شوند، از نمایندگان و مدیران شهر خواست به زیرساخت‌های مربوط به دوچرخه‌سواری بانوان توجه جدی داشته باشند.

«سیدحسین سیدعربی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: دوچرخه‌سواری نه تنها یک ورزش و مرتبط به سلامت بلکه یک نیاز شهری خصوصاً در حوزه حمل و نقل پاک است لذا توسعه‌ی آن یکی از مهمترین اقدامات و حقوق شهروندان تلقی می‎شود.

وی با بیان این که از سورای شهر جدید و شهرداری انتظار حمایت از این عرصه وجود دارد، تصریح کرد: تداوم اقدامات مرتبط به به توسعه حمل و نقل پاک و دوچرخه سواری به وی‍ژه با تکمیل مسیرهای دوچرخه‌سواری به ویژه مسیر دوچرخه‌سواری جاده سلامت و تکمیل روشنایی آن از مطالباتی است که در این عرصه وجود دارد.

این فعال اجتماعی با بیان این که اجرای رینگ دوچرخه‌سواری در سطح شهر ضروری است، گفت: مسیر دوچرخه‌سواری بلوار جمهوری باید ادامه داشته باشد و مسیرهای دیگری نیز به آن اضافه شود.

وی توجه به دوچرخه سواری بانوان را یک مطالبه جدی خواند و خاطرنشان کرد: نیمی از جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند و نباید این بخش مهم را نادیده گرفت لذا لازم است که تدبیری اساسی برای این بخش از جامعه شده و زیرساخت‌های این عرصه فراهم شود.

عربی در پایان از شورای شهر و شهرداری حمایت از ایستگاه‌های دوچرخه‌سواری و اضافه کردن این ایستگاه‌ها در سطح شهر را نیز از مطالبات جدی شهروندان خواند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha