• دوشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۰ / ۱۸:۵۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400071208541
  • خبرنگار : 50223

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مدرسه کپری در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد

مدرسه کپری در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: حتی یک مدرسه کپری در این استان وجود ندارد.

سید علی احمد زاده در نشست با مدیرکل و جمعی از مدیران مجموعه اداره کل آموزش و پرورش استان و رئیس دانشگاه فرهنگیان استان، هدف از این دیدار را پیگیری دستور اکید و فوری آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در سفر استانی به استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر حذف مدارس کپری برشمرد و افزود: براساس آمار مستند و ارائه شده از سوی مسئولان آموزش و پرورش استان هیچ مدرسه کپری در این استان وجود ندارد.
وی خواستار تهیه گزارش دقیق از وضعیت مدارس استان از سوی مسئولان اداره کل آموزش و پرورش، ارائه به استاندار و ارسال آن به مرکز شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه سال تحصیلی آغاز شده است باید شرایط برای حضور دانش آموزان و فرهنگیان با بهترین کیفیت و امکانات مهیا شود.
احمد زاده، تصریح کرد: فرهنگیان به عنوان فرهیختگان جامعه نزد همگان از ارزش والایی برخوردار هستند.
وی فرهنگیان را دوست داشتنی خواند و ادامه داد: فرهنگیان بنیان گذار و بانی اصلی فرهنگ و تمدن هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه وجود مدارس کپری در استان براساس گزارش اشتباه یا ارائه اشتباه مطلب و برداشت نادرست بوده است، عنوان کرد: شاید هم در بازدید از  مدارس سنگی استان چنین اصطلاحی به کار برده شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت برگزاری نشست شورای آموزش و پرورش در هفته آینده با توجه به آغاز سال تحصیلی تاکید و اظهار کرد: باید استاندارد سازی لازم در مدارس استان به ویژه مدارس سنگی و کانکسی جهت رفاه حال دانش آموزان و جامعه فرهنگی استان انجام شود.
احمد زاده تصریح کرد: باتوجه به اینکه ۲۰ درصد از مدارس کانکسی استان امکان تبدیل شدن به مدارس ساختمانی را دارند باید شرایط برای عملیاتی شدن این مهم فراهم شود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، وی بیان کرد: نباید هیچ دانش آموز واجب التعلیمی به دلیل نبود زیرساخت‌های ارتباطی، مشکلات مالی و کرونا از تحصیل بازبماند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۴ ۱۲:۰۸

مدارس و دانشگاه ها به گوشی انتقال یافتند و فقط امسال بخشی از مدارس باز هستند و خیلی از روستاهای استان به دلیل نبود اینترنت با مشکل مواجه هستند خود من هر ترم حداقل ۶ واحد رو به خاطر غیبت(نبود اینترنت) مجبورم حذف کنم. لطفا به این موضوعات هم رسیدگی بشه