• سه‌شنبه / ۶ مهر ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400070603371
  • منبع : نمایندگی سمنان

ارتقاء شاخص کادر پرستاری علوم پزشکی سمنان در پیک پنجم

ارتقاء شاخص کادر پرستاری علوم پزشکی سمنان در پیک پنجم

ایسنا/سمنان رئیس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی سمنان از معرفی 71 نفر کادر پرستاری به بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیک پنجم کرونا خبر داد.

محمود یحیائی از ارتقاء شاخص کادر پرستاری علوم پزشکی سمنان در پیک پنجم خبر داد و اظهار کرد: این پرستاران فداکار به همت اداره پرستاری دانشگاه و همکاری معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در پیک پنجم کرونا به بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان معرفی شدند.

رئیس اداره پرستاری دانشگاه ادامه داد: یکی از مهمترین معضلات بیمارستان‌ها در امر خدمت‌رسانی به بیماران کمبود نیروی انسانی متخصص است که همواره باعث ایجاد مشکلاتی در امر خدمت‌رسانی و همچنین ایجاد بارکاری مضاعف برای کادر خدمت رسان شده است و این مشکل در ایام بروز بیماری کرونا و اضافه شدن مشکلاتی مانند ابتلای کادر درمان به بیماری و خارج شدن آنها از چرخه خدمت رسانی باعث ایجاد مشکلات بیشتری گردید.

وی گفت: به منظور تقویت نیروی انسانی و بهبود شاخص‌های نیرو با تلاش مضاعف اداره پرستاری و مدیریت منابع انسانی دانشگاه شرایطی فراهم شد که در پیک پنجم کرونا تعداد 58 نفر پرستار ، 4 نفر کارشناس اتاق عمل و 9 کارشناس بیهوشی به بیمارستان‌های شهرهای مختلف  در کمترین زمان ممکن و حداکثر در 48 ساعت بعد از شناسایی نیرو معرفی و بکارگیری شدند .

رئیس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی سمنان افزود: در حال حاضر شاخص کادر پرستاری در این دانشگاه 87 صدم نیرو به تخت است که هنوز با شاخص‌های ملی و جهانی فاصله داریم.

یحیائی خاطرنشان کرد: تعداد قابل توجهی از معرفی شدگان از فارغ التحصیلان دانشجویان سهمیه بومی بودند که به ابتکار معاونت آموزشی دانشگاه از سال 96 اولین گروه آنان جذب  و شروع به تحصیل نموده بودند  که نقش بسیار تاثیرگذاری در تامین نیروی مورد نیاز پرستاری داشتند .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha