• سه‌شنبه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۱:۴۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400063022356
  • منبع : نمایندگی همدان

سازمان‌ها و ادارات همدان بر وظایف خود دخیل باشند

سازمان‌ها و ادارات همدان بر وظایف خود دخیل باشند

ایسنا/همدان فرماندار همدان گفت: مسئولیت‌پذیری اصل مهمی است که بر آن تأکید داریم و سازمان‌ها و ادارات همدان باید دخیل بر وظایف خود باشند.

به گزارش ایسنا، محمدعلی محمدی سه‌شنبه ۳۰ شهریورماه در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان و فرمانده انتظامی شهرستان همدان، با اشاره به اینکه چهار اصل را در استان همدان معیار خود کرده و آن را تسری می‌دهیم، مطرح کرد: یکی از این قواعد این است که اصل را بر پیش‌بینی و پیشگیری بگذاریم چراکه معاندین نظام راحت از کنار مباحث عبور نمی‌کنند، هماهنگی و انسجام دومین اصل است که این قضیه در نیروهای نظامی و انتظامی و شورای تأمین استان مثال زدنی است و همه برادر وار کنار هم قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه همدان نقطه امنی در کشور است و این نتیجه زحمات و رصدهای پی در پی نیروهای نامبرده است، افزود: خوشبختانه در کنار استفاده از ظرفیت‌های قانونی، مجموعه منسجم و هماهنگی به عنوان دستگاه قضا را داریم که در همه حال همراهمان است.

محمدی اضافه کرد: مسئولیت پذیری اصل آخر است و اصل را بر این گذاشته‌ایم که سازمان‌ها و ادارات همدان باید دخیل بر وظایف خود باشند که نتیجه این قضیه شهرستان ۷۰۰ هزارنفری با کمترین مشکل و مسئله است.  

فرماندار همدان با اشاره به اینکه در انجام وظایف خود باید فراتر از روزمرگی‌ها ورود کنیم و در کنار نیاز محور بودن به برنامه محور بودن نیز توجه کنیم، اضافه کرد: در چند سال گذشته اعتماد اجتماعی دچار خدشه شده و این یعنی کار ما به عنوان مسئول ایراد دارد بنابراین باید به سمت ترمیم و احیا اعتماد مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی باشیم.

وی با اشاره به در پیش رو بودن هفته دفاع مقدس بیان کرد: دفاع مقدس راهگشای بسیاری از مسایل در کشور شد و در این هشت سال همه آحاد مردم با دفاع جانانه از هستی‌شان گذشتند تا شرایط آماده شود و بتوانیم با آسایش زندگی کنیم.

محمدی خاطرنشان کرد: بی شک خون بهای شهدا و انقلاب اسلامی شرایطی است که در آن قرار داریم و جایز و شایسته نیست که قدمی برداریم که نگاه شهدا را نسبت به امور خود ناامید کنیم و از آنها غافل باشیم.  

فرماندار همدان با اشاره به اینکه در دو سالی که از شیوع بیماری کرونا می‌گذرد در بسیاری از امور مشکلاتی به وجود آمد و نیروی انتظامی از این قائله بی نصیب نبود، گفت: در هشت سال دفاع مقدس همگی در خوف بودند و جوانان در دفاع از کیان نظام اسلامی و شرف خود در میدان رزم حضور پیدا کردند، هم اکنون نیز در حوزه سلامت نقش بی‌بدیل نیروهای تظامی و انتظامی قابل تشخیص و ستایش است.

به گزارش ایسنا، در این مراسم سرهنگ" جمشید باقری" به عنوان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و سرهنگ"هادی نجفی" به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان همدان معرفی شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha