• چهارشنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۵:۵۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400062418355
  • خبرنگار : 50163

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان عنوان کرد

تامین آب شرب در اولویت پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه زنجان

تامین آب شرب در اولویت پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه زنجان

ایسنا/زنجان جانشین فرمانده سپاه استان زنجان گفت: تامین آب شرب در اولویت پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه استان زنجان قرار دارد.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی ظهر امروز (۲۴ شهریورماه) در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان زنجان، با اشاره به در پیش‌رو بودن هفته دفاع‌ مقدس، اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع‌مقدس همزمان با سراسر کشور برنامه‌های مختلفی در استان زنجان اجرا خواهد شد. از مهم‌ترین اهداف برنامه‌های هفته دفاع‌مقدس می‌توان به نشر آثار و ارزش‌های دوران دفاع‌مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج روحیه انقلابی‌گری، ولایت‌مداری و تقویت خودباوری دینی و ملی اشاره کرد.

وی تصریح‌کرد: رویکرد برنامه‌های امسال مبتنی بر شعار محوری «ما مقتدرتریم» با عنایت به تأکیدات فرماندهی معظم کل قوا به موضوع رونق تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها و توجه ویژه به اتحاد، همبستگی ملی و ترویج و تقویت روحیه جهادی و انقلابی به منظور مقابله با ترفندهای دشمن در عرصه‌های مختلف اجتماع است.

این مسئول، با اشاره به تقارن ایام دفاع‌مقدس با ایام اربعین سید و سالار شهیدان، متذکر شد: این موضوع در برنامه‌سازی، برنامه‌ریزی، تولید محتوا و فضاسازی شهرهای مختلف باید مورد توجه قرار گیرد.

جانشین فرمانده انصارالمهدی (عج) استان زنجان، به برگزاری مراسم تجلیل و نکوداشت پیشکسوتان دفاع‌مقدس همزمان با سراسر کشور در ۳۰ شهریورماه اشاره کرد و یادآور شد: برنامه‌های هفته دفاع‌مقدس نیز از چهارشنبه ۳۱ شهریورماه آغاز و تا هفتم مهرماه ادامه خواهد داشت.

طهماسبی، همزمانی برنامه‌های هفته دفاع‌مقدس با کنگره ۳۵۳۵ شهید استان را حائز اهمیت دانست و با بیان اینکه این برنامه‌ها بیشتر حال و هوای کنگره شهدا را خواهد داشت، یادآور شد: همزمان با هفته دفاع‌مقدس، فضاسازی‌ها در داخل شهر آغاز شد که در این فضاسازی‌ها برای مدیریت بهتر حتماً باید به موضوع کنگره شهدای استان نیز توجه شود.

وی با بیان اینکه همزمان با هفته دفاع‌مقدس یادواره‌های مختلف در سطح استان به عنوان پیش‌مقدمه کنگره ۳۵۳۵ شهید زنجان نیز برگزار می‌شود، تصریح کرد: این برنامه‌ها در شهرستان‌ها با حضور مسئولان کشوری برگزار خواهد شد.

جانشین فرمانده انصارالمهدی (عج) استان با اشاره به تداوم اجرای طرح محرومیت‌زدایی در روستاهای مختلف به ویژه در حوزه تامین آب شرب، گفت: تامین آب کشاورزی، ساخت خانه محرومان و لای‌روبی قنات‌ها در اولویت‌های بعدی طرح‌های محرومیت‌زدایی قرار دارد.

این مسئول، خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین برنامه‌هایی که در طول هفته دفاع‌مقدس برگزار می‌شود می‌توان به ویزیت رایگان، برپایی میزهای خدمت، دیدار با خانواده‌های شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری صبح‌گاه مشترک نظامی، برپایی نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی، تجهیزات نظامی و برگزاری شب شعر و خاطره و افتتاح پروژه‌های مختلف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اشاره کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha