• چهارشنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۹:۰۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400062417760
  • منبع : نمایندگی همدان

پاتوق ۲۶ معتاد متجاهر در ملایر شناسائی و پاک‌سازی شد

پاتوق ۲۶ معتاد متجاهر در ملایر شناسائی و پاک‌سازی شد

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۲۶ معتاد متجاهر توسط مأمورین پلیس مبارزه با مواد مخدر ملایر خبر داد و گفت: مأمورین این یگان در راستای جمع‌آوری و برخورد قاطعانه با معتادان متجاهر با تلاش میدانی مؤثر و اعزام گشت‌های هدفمند در پاتوق‌ها و مکان‌های حضور معتادان متجاهر و بلامکان مرحله دیگری از اجرای این طرح را به مرحله اجرا در آوردند.

 به گزارش ایسنا وبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پاسدار محمد باقر سلگی افزود: در همین راستا با هماهنگی با دستگاه قضائی، تعداد ۲۶ نفر معتاد کارتن خواب توسط مأمورین دستگیر و تحویل مرکز نگهداری معتادین ماده ۱۶ در همدان و شهرستان نهاوند شدند.

وی اظهارکرد: طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در شهرستان از جمله مطالبات مهم شهروندان  و نیروی انتظامی است و پلیس با همکاری دستگاه قضائی این طیف افراد سرگردان را که اکثر جرائم خرد به سبب وجود آنها رقم می‌خورد را جمع آوری و به مراجع قانونی تحویل می‌دهد.

سلگی در ادامه از پلمب دو واحد صنفی متخلف و فروشنده قرص متادون در ملایر خبر داد و گفت: به دنبال اظهار نارضایتی شهروندان از تهیه و توزیع قرص متادون توسط برخی واحدهای صنفی خوابار فروشی بین جوانان در نقاطی از شهر، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأمورین اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: طی هماهنگی‌های قانونی تعداد دو باب مغازه خواروبار فروشی در این ارتباط شناسائی و توسط مأمورین این یگان مورد بازرسی قرار گرفت و در این بازرسی از واحد صنفی نخست تعداد ۴۵ قرص متادون و از واحد صنفی دوم تعداد ۴۰ قرص متادون کشف و با پلمب هر دو واحد صنفی و تشکیل پرونده هر دو متهم به مراجع قضائی تحویل شدند.

وی با اشاره به اینکه نباید فراموش کنیم که عوارض ناخوشایند و مرگبار مواد مخدر نه تنها سبب نابودی و تباهی انسان می‌شود بلکه خانواده و به دنبال آن جامعه را نابود می‌سازد، تصریح کرد: ارتباط مصرف مواد و رفتارهای اعتیادآمیز با سایر انحرافات مانند خشونت خانگی، کودک آزاری، افزایش آمار طلاق و شیوع بیماری های واگیردار مانند ایدز و هپاتیت، بر دامنه آسیب‌زایی آن می‌افزاید و لزوم توجه ویژه به مبارزه با این پدیده شوم و خانمان‌سوز را دوچندان کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha